Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران - ایرنا - مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف یک دستگاه خودروی پراید با خودروی سواری پژو در گچساران یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

جلال پوران فرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: این حادثه ساعت 14.32 دقیقه در منطقه دژسلیمان گچساران رخ داد.
وی اضافه کرد: با دریافت گزارش این تصادف ، سه دستگاه آمبولانس از منطقه دژ سلیمان و پایگاه 2 و 3 شهری دوگنبدان به محل سانحه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوران فرد عنوان کرد :مصدومان این حادثه به بیمارستان گچساران انتقال داده شدند.
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تصادف یک دستگاه خودروی وانت نیسان با خودروی سواری پژو 405 در محور یاسوج به اصفهان در دوراهی کریک نیز پنج مصدوم بر جا گذاشت.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از گازگرفتگی 6 نفر مسافر در محله نجف آباد یاسوج در ساعت 15.31 دقیقه امروز دوشنبه خبر داد.
وی عنوان کرد: 2 نفر از بیماران این حادثه پس از کمک رسانی توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان امام سجاد یاسوج و 4 نفر دیگر قبل از رسیدن اورژانس به صورت شخصی به بیمارستان انتقال داده شدند.
در پنج روز نخست تعطیلات نوروزی امسال بیش از 171 فبقره تصادف در استان رخ داده که 323 مصدوم و 3 فوتی در پی داشته است.
در این مدت امدادگران اورژانس به بیش از 834 بیمار اعم از تصادفی و غیر تصادفی خدمات رسانی کردند که از این تعداد بیش از 323 نفر مصدوم تصادفی بوده‌اند.
10 ایستگاه سلامت در مکان های شلوغ، تفریحی و مسیرهای پر تردد استان فعالیت دارند که تاکنون بیش از 300 نفر به این ایستگاه‌ها مراجعه کرده اند.
از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون 420 هزار نفر از جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرده اند.
این استان 720 هزار نفری در جنوب ایران قرار دارد.
/1662/8143

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سانحه رانندگي گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صبح امروز در تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در جاده هیر هشت نفر مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید در جاده هیر بین کرگان و آراللو به مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل اعلام شد که هشت مصدوم حادثه پس از انجام اقدام‌های اولیه درمانی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مصدوم شدن هفت نفر در حادثه رانندگی دیگری در جاده مرادلو خبر داد.

بر این اساس ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده مرادلو نزدیکی روستای سید قهرمانلو گزارش شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس‌ هفت مصدوم حادثه را به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر