Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مایک پنس روز دوشنبه در اجلاس سالانه کمیته روابط عمومی اسرائیل و آمریکا (ایپک) که در واشنگتن برگزار شد، افزود: آمریکا در کنار اسرائیل باقی خواهد ماند.
وی ادامه داد: برای من افتخار است که در کنار رئیس جمهوری کار می کنم که به حفاظت از اسرائیل تعهد دارد. ترامپ قول داده بود که اسرائیل ابزار لازم برای دفاع از خود را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت امنیت و توان دفاعی اسرائیل هرگز به این نیرومندی نبوده است.
معاون اول رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: ترامپ کمک به آژانس های سازمان ملل از جمله آنروا را قطع کرد. او به وعده خود در برابر تروریست دفاع کرد و از توافق فاجعه بار هسته ای با ایران خارج شد. دیگر انبوه پول های نقد به ایران ارسال نمی شود.
پنس اظهار کرد: ترامپ کاری کرد که هیچ یک از روسای جمهوری نکرده بودند. او سفارت آمریکا را به قدس منتقل کرد. او کار خارق العاده دیگری هم کرد، بلندی های جولان برای امنیت اسرائیل اهمیت راهبردی دارد؛ اکنون رئیس جمهوری آمریکا حاکمیت اسرائیل بر این بلندی ها را به رسمیت خواهد شناخت.
وی با بیان اینکه این تصمیم ها برای خدمت به بهترین متحد ما در منطقه بوده است، تاکید کرد: این کار برای صلح و امنیت منطقه هم مفید است. حمله موشکی حماس نشان داد که یکی از طرف های صلح نیست بلکه یک گروه تروریستی است و آمریکا هرگز با این گروه تروریستی مذاکره نخواهد کرد.
معاون اول ترامپ، ایران را بزرگترین منبع تهدید در منطقه دانست و افزود: ترامپ خواست که ایران برای اقدامات خود پاسخگو شود، مردم علیه نظام تظاهرات می کنند و اقتصاد ایران در فشار قرار گرفته است. ایران باید بین حمایت از مردم یا گروه های نیابتی خود که علیه اسرائیل اقدام می کنند، انتخاب کند.
پنس مدعی شد: آمریکا هرگز اجازه نخواهد داد، ایران به سلاح هسته ای دست یابد.

** اعتراف به قدرت لابی صهیونیست در آمریکا
معاون اول رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از اظهارات خود به انتقاد برخی از اعضای کنگره آمریکا از رژیم صهیونیستی هم اشاره کرد و گفت: در سراسر جهان یهود ستیزی افزایش یافته است. هیچ گاه حمایت از اسرائیل مساله حزبی نبوده است.
پنس افزود: شگفت انگیز است که حزبی که به ایجاد دولت اسرائیل کمک کرده است اکنون شاهد کسانی است که به ترویج احساسات ضد یهودی می پردازند و یکی از دمکرات های تازه کار در کنگره مدعی شده بود که آمریکا به حمایت از اسرائیل متهم است و اسرائیل بر اساس پول های دریافتی، در انتخابات آمریکا دخالت داشته است.
وی ادامه داد: یهود ستیزی درکنگره آمریکا هیچ جایی ندارد. حداقل این است هر کسی که به اتحاد تاریخی اسرائیل و آمریکا توهین می کنند، نباید در کمیته امور خارجی کنگره حضور داشته باشند.
معاون اول ترامپ با بیان اینکه این حزب دمکرات جایگاه بسیاری از یهودیان آمریکا بوده است و نباید جایی برای یهود ستیزی شود، اضافه کرد: خارق العاده است که امروز هشت نامزد حزب دمکرات برای ریاست جمهوری، این نشست ایپک را تحریم کرده اند.
پنس اعتراف کرد: هر کسی که می خواهد به بالاترین سمت در این کشور برسد باید از اسرائیل حمایت کند. نادرست است که بخواهیم اسرائیل یا ایپک را تحریم کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر خارجه لهستان اظهارات رییس جمهور این کشور درباره میزبانی از تسلیحات هسته ای آمریکا را رد کرد.

«رادوسلاو سیکورسکی» وزیر خارجه لهستان در مصاحبه‌ای گفت که «آندری دودا» رئیس جمهور لهستان، هیچ اختیاری برای گمانه زنی درباره میزبانی بخشی از زرادخانه هسته ای آمریکا در ورشو در خاک این کشور ندارد.

وزیر خارجه لهستان یادآور شد که استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان مدتی است موضوع مذاکرات لهستانی-آمریکایی بوده است.

این مقام لهستان گفت: قبلاً در بالاترین سطوح به آقای رئیس جمهور گفته شده است که در مورد آن صحبت نکند. من نمی دانم چرا او این را گفت.

وزیر امور خارجه لهستان همچنین تاکید کرد که دودا به عنوان رئیس دولت موظف است سیاست خارجی را به نحوی که توسط هیات وزیران، که بالاترین نهاد تصمیم‌گیری اجرایی است، اجرا کند.

کد خبر 6090221

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم