Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر شهر اصفهان و احتمال آبگرفتگی در شهر ظرفیت امدادرسانی آتش نشانی شهر ۲ برابر شده است.

به گزارش ایمنا به نقل اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محسن گلابی با اشاره به اقدامات آتش نشانی شهر اصفهان برای حفظ ایمنی شهر در شرایط جوی حاکم، اظهار کرد: نیروهای آتش‌نشانی از روز گذشته در حالت آماده باش صددرصد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند نیروهای آتش‌نشانی همیشه آمادگی مقابله با حوادث را دارند اما در شرایط جوی کنونی ستاد سیل در آتش‌نشانی فعال شده است.

وی با بیان اینکه تمام نیروهای شیفت و استراحت آتش نشانی اصفهان آماده باش هستند، تصریح کرد: نیروهای ما به صورت دائم بر ورزشگاه ها نظارت می کنند تا ایمنی مسافران حفظ شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: آتش نشانی اصفهان اخطارهای کتبی و رسانه ای خود را به بخش های مربوطه برای آماده باش در خصوص بارندگی های شدید ارسال کرده است.

وی با اشاره به اینکه پمپ های آتش نشانی برای به کارگیری در زمان بروز آبگرفتگی در سطح شهر آماده سازی شده است، افزود: ما به خانه های منهای ۶۰ برای احتمال آبگرفتگی اخطار داده ایم.

گلابی با بیان اینکه به نظر می رسد در ساعات آینده تعداد حوادث ناشی از آبگرفتگی بیشتر شود، گفت: تاکنون هیچ آبگرفتگی در سطح شهر اصفهان به آتش نشانی گزارش نشده است که یکی از دلایل آن مسافرت بخشی از شهروندان و خالی بودن فاضلاب خانه هاست که سبب می شود بارش های کنونی را در خود جذب کرده و مانع آبگرفتگی شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ۲۴ ایستگاه ثابت آتش نشانی در شهر که آماده باش کامل هستند، ۲۶ خودروی پیش رو همراه با فرمانده نیز در حال گشت زنی در ورزشگاه ها و محل های اسکان مسافران است تا ایمنی همه مسافران شهر اصفهان حفظ شود، گفت: با این کار ظرفیت امدادرسانی آتش نشانی تقریبا دو برابر شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: برخلاف تصور عموم که نشت گاز co را تنها دلیل خفگی در چادرهای مسافرتی می دانند اما اگر خانواده ای در یک چادر برای بیش از دو ساعت خواب باشند به دلیل اتمام اکسیژن چادر با خطر خفگی مواجه هستند که به منظور پیشگیری از این خطر به مسافران توصیه می کنیم پنجره ای کوچک روی چادر خود تعبیه کنند تا جریان هوا رد و بدل و مانع بروز حادثه شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آبگرفتگی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان گلابی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه نشست خیابان به طول ۸ متر و عرض ۴ متر در اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی در خیابان علامه مجلسی رخ داد که باعث آبگرفتگی خیابان، پیاده رو و تعدادی مغازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی اقدام و تیم های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان اتش نشانی به محل اعزام و در جهت ایمن سازی محل و تخلیه آب اقدام کردند. 

به گفته شیشه فروش پس از تخلیه و قطع جریان آب، عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله شروع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان