Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدرضا صفی‌خانی در گفت‌وگو با شاتا با اشاره به آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان برای کمک به سیل‌زدگان گفت: ظهر امروز ستاد بحران استان تشکیل و تصمیمات لازم برای مقابله با سیل و جلوگیری از وقوع بحران اتخاذ شد.

او افزود: سیل امروز در استان لرستان گسترده بوده است و به بسته شدن راه ارتباطی شهرستان پل دختر منجر شده است که در این خصوص اعلام کردیم آمادگی برای تامین نان و اقلام ضروری وجود دارد و از این بابت با مشکلی روبه‌رو نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته صفی‌خانی، تا به این لحظه گزارشی مبنی بر نیاز به این کمک‌ها دریافت نشده است، با این حال بخش خصوصی و دولتی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: همچنین نمایشگاه بین‌المللی لرستان نیز برای اسکان مسافران نوروزی که با سیل مواجه شده‌اند، تخلیه و نیازهای غذایی ضروری آنها نیز تامین شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: توجه به ارتقای شغلی کارگر، پرداخت حقوق به‌موقع کارگران، دقت در واگذاری کارها به کارگر ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر گفت: حمایت مردم و نمایندگان قوای سه‌گانه از استاندار لرستان با هدف توسعه و آبادانی استان ضروری است.

وی با بیان اینکه اولین گام لزوم حمایت دولت و قوای سه‌گانه از استاندار است تا شاهد توسعه باشیم افزود: حمایت‌هایی که تاکنون انجام شده‌است، قابل‌تقدیر اما کافی نیست و همکاری با استاندار جدید ضروری خواهد بود تا تحول همراه با جهش را شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ما در حال نزدیک‌شدن به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی هستیم و اگر افرادی بدون در نظر گرفتن شایسته‌سالاری به فردی رأی دهند خیانت به اسلام، نظام و مردم کرده‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح ضروری است و مردم باید نگاه قبیله‌گرایی را کنار بگذارند تصریح کرد: برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید امانت دار مردم باشند و حفاظت و صیانت از رأی مردم را به‌عهده بگیرند.

وی افزود: مسئولان طبق قوانین حق تبلیغ ندارند و در غیر این صورت با این‌گونه افراد متخلف برخورد می‌شود و اگر تخلفی صورت بگیرد، باید اطلاع رسانی شود تا جنبه بازدارندگی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: هیچ نهادی در این استان درباره رد و یا تأیید شخص و یا حوزه انتخابیه از نماینده ولی فقیه استعلام نکرده‌است و همه چیز برای مردم یکسان خواهد بود.

شاهرخی گفت: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای  در پیش است و این ورزش با طنین ذکر و یاد اهل‌بیت به‌ویژه امیرالمؤمنین علیه‌السلام همراه و این فرهنگ باید با هدف جوانمردی تبلیغ شود.

وی با اشاره به شهادت مرتضی مطهری و روز معلم اعلام کرد: گروهی منحرف این فقیه و فیلسوف را از جامعه اسلامی گرفتند و با توجه به نام‌گذاری این روز به‌نام روز معلم، معلمان چراغ ارشاد را در دل شاگردان روشن نگه دارند که باارزش‌ترین هدیه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روز کارگر افزود: حیات و زندگی جامعه وابسته به کار و کارگر است و تلاش‌های این قشر مهم تلقی می‌شود و جامعه باید به سمتی حرکت کند که کسب ثروت رابطه مستقیم با کار داشته باشد.

وی با بیان اینکه ویژه‌خواری، ربا و رانت در نظام اسلامی باید برچیده شود، تصریح کرد: بخشی از مشکلات امروز از عدم مبارزه به‌هنگام، فوری و قاطع با فساد است.

شاهرخی متذّکر شد: توجه به ارتقای شغلی کارگر، پرداخت حقوق به‌موقع کارگران، دقت در واگذاری کارها به کارگر ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس کانون جرم و جنایت در دنیا است و تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، اما مورد حمایت آمریکای جنایتکار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ