Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: با توجه به درخواست ستاد بحران کشور تعداد زیادی نفربر دو زیست در مناطق مختلف کشور آماده هستند و بارگیری شدند تا در صورت نیاز اعزام شوند.

امیرسرتیپ نوذر نعمتی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا، اظهارداشت: در 48 ساعت گذشته به همه فرماندهان ارشد نیروی زمینی در کل کشور اعلام کردیم که آمادگی مقابله با سیل و تامین نیازمندیهای شورای تامین استان و ستاد کل بحران کشور را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که به منظور بررسی وضعیت سیل زدگان در شیراز حضور دارد، در رابطه خدمات ارتش به مردم سیل زده این شهر گفت: فرمانده ارشد فارس بر همین اساس، صبح امروز همه کارکنان را احضار کرده و به همه آنها اعلام آماده باش برای حوادث طبیعی را داده بود.
جانشین فرمانده نزاجا با بیان اینکه نزدیکترین یگان به دروازه قرآن شیراز پادگان های نیروی زمینی ارتش است، گفت: بلافاصله پس از وقوع سیل یگان‌های علوم و فنون مرکز پیاده و زرهی، تیپ 37 زرهی، بیمارستان 576 و پشتیبانی منطقه فارس در دروازه قرآن حاضر شدند و به خدمت رسانی پرداختند.
امیر نعمتی اضافه کرد: نیروهای ارتش در شیراز با استفاده از ابزارهایی که در اختیار داشتند تمام خودروهای سانحه دیده را به پارکینگ استانداری منتقل و مصدومان را تخلیه کردند.
براساس اعلام وی پادگانهای نیروی زمینی ارتش در استان فارس آمادگی اسکان اضطراری میهمانان و مردم شیراز را دارند.
شبک**سیام*9612**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نيروي زميني ارتش سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه