Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:04:21 GMT

بارش باران موجب رانش کوه در محور سوادکوه شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۵۱۳

بارش باران موجب رانش کوه در محور سوادکوه شد

سعید یزدانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : این رانش کوه بعدازظهر امروز در مسیر جنوب به شمال محدوده جوارم اتفاق افتاده است.
وی با اعلام اینکه رانش کوه منجر به بسته شدن مسیر سوادکوه نشده است ، گفت که با باز نگه داشتن یک لاین رفت و آمد خودروها در جریان بوده است .
فرماندار شهرستان سوادکوه با اعلام اینکه محور جوارم تا منطقه گوشی در حال بازگشائی است ، گفت که از هم وطنان می خواهم تا با احتیاط رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار زیراب نیز گفت : در پی بارندگی شدید طی چند روز گذشته 30 نقطه از دهستان کسلیان در شهر زیراب با رانش زمین و کوه مواجه شده است .
دیانوش سن شناس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : در پی بارندگی شدید طی چند روز گذشته با رانش کوه در دهستان کسلیان از شهر زیراب مواجه بوده ایم که این مساله باعث شد تا کل محور را مسدود کنیم .
وی گفت که همچنین برخی از جاده های دهستان کسلیان از شهر زیراب به دلیل افتادگی درخت مسدود شده است .
بخشدار زیراب به رانش زمین در منطقه پلنگ دره از دهستان کسلیان اشاره ی کرد و ادامه داد : رانش زمین در منطقه پلنگ دره باعث شد تا از 2 رینگ اصلی در این منطقه یک رینگ آن بسته شود .
سن شناس با اعلام اینکه تقریبا 6 روستا از مسیر منطقه پلنگ دره استفاده می کنند ، گفت که از این 6 روستا ، تنها راه دسترسی یک روستا به شهر زیراب را با مشکل مواجه کرده است .
وی با بیان اینکه در منطقه پلنگ دره با فرو نشست جاده مواجه بوده ایم ، افزود : به دلیل تداوم بارندگی در این محور در حال حاضر نمی توانیم نسبت به بازگشائی مسیر اقدام کنیم ، البته ادوات برای بازگشائی مسیر در منطقه مستقر است تا با مساعد شدن شرایط جوی بتوانیم نسبت به بازگشائی این مسیر اقدام کنیم .
در شهر زیراب از شهرستان سوادکوه 33 روستا واقع شده است .
جاده های مازندران پس از بارش های شدید یکشنبه هفته گذشته رانشی شد و هر از گاهی سقوط سنگ در این محورها گزارش می شود که تاکنون دستکم 2 کشته بر جای گذاشت.
7334/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 زمین فرماندار شهرستان کوه سوادکوه رانش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم