Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@23:42:38 GMT

هادی پور در اردوی تیم ملی تکواندو حضور یافت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۵۷۵

هادی پور در اردوی تیم ملی تکواندو حضور یافت

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم های ملی تکواندو بانوان و اقایان کشور از امروز (دوشنبه) در تهران اغاز شده که هادی پور نیز در این اردو حضور می یابد.
محسن سترگی افزود: هادی پور و سایر ملی پوشان تمرینات اماده سازی خود را زیر نظر فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تیم ملی تکواندو کشور خود را برای حضور قدرتمند در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کند و امیدواریم که آرمین هادی پور تکواندوکار شایسته استان نیز در این مسابقات بدرخشد و مقام شایسته ای کسب کند.
بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از 25 تا 29 اردیبهشت‌ ماه امسال به میزبانی منچستر انگلیس برگزار می‌شود که این رقابت‌ها G12 است و به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم نیز 43 و 20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، دو مدال قهرمانی آسیا ( یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، دو مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 آسیا اشاره کرد.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اردوی تیم ملی المپیک تکواندو تیم های ملی روسیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، تیم ملی اسکواش آقایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی تیمی آسیا در دالیان چین تا ۲۰ اردیبهشت در مشهد تمرینات خود را ادامه خواهد داد.

نوید ملک ثابت، محمد رضا ضیاء کاشانی (یزد)، پویا شفیعی فرد (آذربایجان شرقی)، سپهر اعتماد پور (مرکزی)، سمیع الله قاصد آبادی (تهران)، مجتبی کفیلی ویجویه (کیش)، ۶ ملی پوشی هستند که زیر نظر مجید روحانی مربی تیم ملی تا ۲۰ اردیبهشت در اردو به تمرین می‌پردازند.

بعد از این اردو بازیکنان تیم ملی در اردوی پیوسته به اعزام در تهران شرکت خواهند کرد

مسابقات اسکواش تیمی قهرمانی آسیا قرار است از بیست و سوم خرداد ماه در شهر دالیان چین برگزار شود.

دیگر خبرها

  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور