Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوینافشین پیرنون گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.
پیرنون افزود: متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودرو‌هایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می‌کنند) در سطح کل راه‌های مواصلاتی استان معادل 785 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزاد راه کرج - قزوین با 3 هزار و 323 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای قزوین، متوسط سرعت تردد در آزاد راه‌ها را 84 و متوسط سرعت در سایر محور‌های استان را 74 کیلومتر در ساعت اعلام کرد.
پیرنون افزود: بیشترین متوسط سرعت در این مدت 102 کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین-زنجان بوده است.
وی از شهروندان خواست تا قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاعات لازم را کسب کنند.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آزاد راه ترافیک خودرو روابط عمومی وسیله نقلیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سیروس نادری زرنه اظهار داشت: حداکثرسرعت باد ایستگاه‌های هواشناسی تا ساعت ۷/۳۰ صبح امروز کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.   ارکواز ۸۰   آبدانان ۶۵   دهلران ۶۵   ایوان ۵۸   سرابله ۵۴   ایلام ۵۱   هلیلان ۴۴   مهران ۴۰   دره شهر ۴۹   بدره ۳۰   لومار ۲۲

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)