Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@04:28:30 GMT

بارش های سیل آسا در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۸۶۹

بارش های سیل آسا در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

مهرداد قطره سامانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش های سیل آسا از روز یکشنبه در استان آغاز شده و تاکنون 100 میلیمتر باران در کوهرنگ، 28 میلیمتر در لردگان، 32 میلیمتر در اردل، 30 میلیمتر در فارسان، 25 میلیمتر در شلمزار ، 30 میلیمتر در مالخلیفه و 65 میلیمتر در دوآب صمصامی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین تاکنون 10 سانتیمتر برف در ایستگاه چلگرد به ثبت رسیده است.
قطره سامانی با هشدار نسبت به طغیان رودخانه ها و مسیل ها در استان توصیه کرد تا از اسکان در حاشیه رودخانه ها خودداری و گردشگران و مسافران در مناطق امن ساکن شوند.
به گزارش ایرنا، اکنون 300 اکیپ ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف استان مستقر شده اند.
به گزارش ایرنا، وزارت کشور از اعلام آماده باش به استانداران 5 استان غربی کشور از جمله چهارمحال و بختیاری ، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ایلام در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در این مناطق خبر داده است.
در همین خصوص در چهارمحال و بختیاری با دستور استاندار دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران به حالت آماده باش کامل درآمده است.
7363/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 چهارمحال و بختیاری سیل شورای هماهنگی مدیریت بحران گردشگران و مسافران مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان گفت: همچنین کمترین میزان بارش‌ها با حدود دو میلیمتر در لردگان گزارش شد.
نوروزی از بارش‌ها پراکنده در اوایل هفته آینده خبر داد.

دیگر خبرها

  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • تداوم بارش‌ها تا پنجشنبه ادامه دارد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر