Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:20:11 GMT

تردد در مناطق گردشگری طبس تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۸۰۲۳

تردد در مناطق گردشگری طبس تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

بیرجند - ایرنا - سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس گفت: با توجه به الگوی هواشناسی و احتمال بارندگی از فردا صبح (سه شنبه) تردد در مناطق گردشگری شهرستان طبس ممنوع و از ورود مسافران و گردشگران جلوگیری می شود.

علیرضا خلیلی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیرو جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که امروز برگزار شد، تصمیم بر این شده که مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری از جمله خرو، ازمیغان، کال جنی و تفتو که بیشترین تردد مسافر را دارد تا اطلاع ثانوی به روی گردشگران بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تردد مردمان محلی مانعی ندارد افزود: روزانه یکهزار دستگاه خودرو در این مسیرها که غالبا رودخانه هم است تردد می کنند لذا مدیریت کردن این حجم خودرو در زمان وقوع سیل کار دشواری است.
سرپرست فرمانداری ویژه طبس گفت: ضمن پوزش از گردشگران و مسافران با همکاری نیروی انتظامی از ورود به این مکان های گردشگری ممانعت می شود.
وی افزود: طبق نقشه های هواشناسی، بارندگی در طبس فردا (سه شنبه) از ساعت 5 تا 9 صبح و عصر از ساعت 14 به بعد ادامه خواهد داشت.
خلیلی افزود: حتی اگر در طبس هم بارندگی نباشد ولی در شهرستان بشرویه ریزش باران گزارش شود قطعا از کوه های مشرف به چشمه مرتضی علی شاهد وقوع سیل خواهیم بود لذا باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.
وی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان طبس بخصوص در بخش های دستگردان و دیهوک در آمادگی کامل هستند.
شهرستان طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند با آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی متعدد نوروز هر سال میزبان شمار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی است.
استان مرزی و کویری خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند 11 شهرستان دارد و از نقاط سیل خیز کشور است.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت بحران سيل گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان مهرزاد در جلسه بررسی برنامه‌ها و توسعه زیرساخت‌های گردشگری هورامان با اشاره به لزوم اجرای ضوابط اعلام شده از سوی سازمان یونسکو اظهار داشت: باید در این راستا کمترین تغییرات را در منطقه هورامان به لحاظ بافت فرهنگی تاریخی، آداب و رسوم، معماری و طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه داشته باشیم
وی با بیان اینکه مراسم پیرشالیار و مراسم کومسای سال گذشته ثبت جهانی شد از برگزاری مراسم فرهنگی تاریخی کومسای در اواسط اردیبهشت ماه در منطقه اورامان خبر داد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین از برگزاری جشنواره سماق در روستای ژان از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: این مراسم امسال در این روستای تاریخی و جهانی با حضور گردشگران داخلی و میهمانان خارجی برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد