Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:38:32 GMT

8 مزرعه پرورش ماهی کیار به طور کامل تخریب شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۸۷۷۵

8 مزرعه پرورش ماهی کیار به طور کامل تخریب شد

علی فتح نصیریان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مزارع پرورش ماهی در نقاط مختلف شهرستان فعال بود که سیلاب به طور کامل آنها را نابود کرد.
به گفته وی، بر اثر این سیلاب دو روستای شهرستان کیار نیز به صورت کامل از سکنه خالی شد و ساکنان روستا به نقاط امن تر هدایت و اسکان داده شدند.
نصیریان اظهار داشت :یکی از پل های ارتباط مهم این شهرستان نیز بر اثر سیلاب دچار تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان کیار یاد آور شد: جاده دره عشق تا روستای معدن نیز دچار ریزش شده است که خاکبرداری و بازگشایی این جاده ادامه دارد.
به گفته وی، خوشبختانه سیلاب هیچ گونه تلفات جانی نداشته است و ساکنان روستاهای حریم رودخانه نیز به مناطق بالادست هدایت شده اند.
بدنبال هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، ذوب برف ها و سقوط بهمن طی 2 روز آینده و احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب، شورای هماهنگی مدیریت بحران با دستور استاندار چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش کامل درآمد.
براساس پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری هوای استان از روز دوشنبه در دامنه فعالیت یک سامانه پربارش قرار گرفت و انتظار می رود بارش های سیل آسا به صورت برف و باران به همراه وزش باد به نسبت شدید و رعد و برق در سطح سطح استان رخ دهد.
شدت بارش ها در نواحی غربی و جنوب مانند شهرستان های کوهرنگ، کیار، اردل و لردگان در روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می شود.
با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری و لغزندگی های ناشی از آن و با توجه به افزایش دما و ذوب برف، احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در استان پیش بینی می شود.
چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه های زاینده رود، کارون و بخشی از دز است.
کیار در 30کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف پرورش ماهی چهارمحال و بختیاری سیل شورای هماهنگی مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: باراش باران از دیروز در استان آغاز شده و تا فردا درچهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره افزود: کمترین میزان با ۷ دهم میلیمتر در مالخلیه گزارش شد.

به گفته وی،بارش باران بهاری به هوای استان چهارمحال و بختیاری طراوت تازه بخشید.

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل