Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فارسی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر بابیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز به‌ویژه با توجه به بارش‌های اخیر باید از آمادگی بیشتری برخوردار باشند، اظهار داشت: بارندگی‌ها در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باوجود بارندگی‌ها و با تلاش همه دستگاه‌های خدماتی تاکنون مشکل جدی در شهرستان ملایر وجود نداشته است، اضافه کرد: تمامی راه‌های تردد اصلی شهرستان ملایر باز است ولی به دلیل ترافیک بالا و بارش برف در برخی محورها ممکن است تردد به کندی پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در محور ملایر به همدان نیز به دلیل بارش برف تردد در برخی ساعات با زنجیر چرخ و با کندی صورت گرفت ولی به‌هیچ‌وجه مسیر بسته نشده است.

فارسی بااشاره به اینکه در چند روستای بخش سامن و زند که مسیر تردد آن بسته‌شده بود بازگشایی راه روستایی صورت گرفت، گفت: در بقیه روستاهای شهرستان ملایر نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع برای حضور مردم و مسافران در مکان‌های بی‌خطر بیان داشت: با توجه به حضور مسافران در شهرستان ملایر باید اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام گیرد تا در کنار سدها و در مسیر عبور رودخانه‌ها قرار نگیرند.

وی بابیان اینکه بارش‌های اخیر در مقایسه با سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است، بیان داشت: آب‌گرفتگی در تعدادی از خیابان‌های شهر ملایر توسط نیروهای شهرداری و آتش‌نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان به‌سرعت رفع شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ملایر نیز عنوان داشت: باوجود بارش‌های زیاد مشکل خاصی در شهرستان ملایر وجود ندارد و همه نیروهای امدادی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

حسن آبخو خاطرنشان کرد: ۵ راهدارخانه در شهرستان ملایر مستقر هستند که کار امدادرسانی به مسافران را در جاده‌ها انجام می‌دهند.

وی در ادامه گفت: پایگاه جاده‌ای زاغه و پیروز به‌عنوان پایگاه‌های اصلی برای اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: شهرداری جوکار، ازندریان و زند نیز آمادگی لازم را دارند تا در صورت نیاز برای اسکان اضطراری مسافران و یا کسانی که درراه مانده‌اند وارد عمل شوند.

کد خبر 4575544

منبع: مهر

کلیدواژه: ملایر حسین فارسی بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند

فرماندار سردشت گفت: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده، درصدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام گرفته و تنش آبی به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، باباخان اسکندری در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سردشت طی سال‌جاری اظهار کرد: این شهرستان ۸۵۶ شهید را تقدیم نظام مقدس ایران اسلامی کرده و سردشت اولین شهر شیمیایی جهان و همیشه در معرض توپ و تانک و در معرض خطر دشمن بوده است، بنابراین انتظار ما از مسئولین آن است که نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به سفر مقام عالی استان به شهرستان و در راستای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی افزود: از ۷۵ مصوبه تصویب شده برای شهرستان ۶۵ مصوبه محقق شده و به اتمام رسیده‌اند که توانسته تغییرات مثبتی را در راستای معیشت مردم به وجود بیاورد.

فرماندار سردشت در راستای اقدامات مثبت و قابل توجه دولت سیزدهم در جهت افزایش رفاه و آسایش مردم گفت: در سال گذشته ۹۷ پروژه را با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان تعریف کرده و تا به امروز تقریباً ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده و با همت و درایت مدیران، پروژه‌ها به پیمانکاران واگذار و اقدامات را شروع خواهند کرد.

اسکندری ادامه داد: از دیگر اقدامات مؤثر دولت سیزدهم در جهت رفاه و آسایش مردم به رسمی شدن مرز کیله می‌توان اشاره کرد که این مرز یک ظرفیت بالقوه و بزرگ را در جهت رونق تجارت در منطقه ایجاد و اشتغال‌زایی را برای عموم مردم به وجود آورده است.

وی به بحث آب‌رسانی به روستاها پرداخت و تصریح کرد: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده در صدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام بگیرد و تنش آبی به اتمام برسد.

اسکندری همچنین در ادامه به پروژه گازرسانی به ۳۱ روستای منطقه آلان با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع هم برگ زرینی از افتخارات دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم ایران عزیز است.

فرماندار سردشت در خاتمه به بحث جهاد تبیین پرداخت و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه‌ریزی کردن برای این مهم است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد، پس باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه‌ریزی باشد، زیرا جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چون توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

کد خبر 747936

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار