Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: در حال حاضر برای توسعه و پیشرفت کشور گزینه‌ای جز رونق تولید نداریم و مقام معظم رهبری بجا و شایسته امسال را رونق تولید نامگذاری کردند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر برای توسعه و پیشرفت کشور گزینه‌ای جز رونق تولید نداریم و مقام معظم رهبری بجا و شایسته امسال را رونق تولید نامگذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مسئولان و دستگاه‌های مربوطه نباید برای تحقق شعار سال نباید به ارائه مقاله‌های صوری و برگزاری کنفرانس‌ها اکتفا کنند بلکه باید برنامه خود را برای رونق تولید در منطقه انجام دهند.

"رونق تولید" در حد شعار نماندپیشنهاد یک نماینده مجلس برای رونق تولیدنماینده ولی‌فقیه در گیلان: ارتقاء محصولات داخلی زمینه‌ساز تحقق «رونق تولید» است

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: متاسفانه در گذشته برخی مسئولان  و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال پلاکارد و مقاه‌لهایی را ارائه کردند که این برنامه‌ها هزینه بر بوده و تاثیر آنچنانی ندارد و باید در عمل اقدامات لازم انجام شود.

میرزاده تصریح کرد: برای این که شاهد رونق تولید در منطقه باشیم باید هدایتگری، راهنمایی و مشاوره صحیح برای سرمایه‌گذاران انجام شود تا سرمایه‌گذاری منطقه موفق‌تر و تاثیرگذارتر باشد.

وی افزود: مکان‌یابی و ارائه مشاوره‌های تخصصصی به ویژه گرمی نیاز است تا با همراهی‌ سرمایه‌گذار  با اطلاعات کافی سرمایه‌گذاری کند.

نماینده مردم گرمی در مجلس افزود: در شهرستان گرمی مجوز شهرک صنعتی نیز در دو منطقه گرمی صادر شده تا سرمایه‌گذاران به راحتی اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

میرزاده افزود: متاسفانه برخی مشکلاتی نیز وجود دارد که از جمله عدم مکان سنجی مناسب، راهنمایی درست  ومشاوره‌های غلط این سرمایه‌گذاری‌ها با مشکل موجه است و هدایت صحیح به سرمایه‌گذاران باید مبنای کار باشد.

وی بیان کرد: یکی از راهکارهای توسعه گردشگری همکاری بخش خصوصی است تا شاهد رونق تولید در منطقه باشیم.

نماینده مردم گرمی در مجلس بیان کرد: شهرستان گرمی در حوزه دام ظرفیت بالایی دارد و متاسفانه این دام‌ها از منطقه خارج می‌شود در حالی که کشتارگارهها باید رونق تولید را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ش

R41374/P4001/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای از اتمام بررسی جداول لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیأت رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱،۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تأمین نیاز‌های دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند