Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، نورالله اسعدی مدیرکل بندر و‌دریانوردی خرمشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: از چند روز گذشته با توجه به بارش های اخیر و باز شدن دریچه های سدها در بالا دست، میزان آب رودخانه کارون در بخش پایین دستی آن یعنی خرمشهر به شکل کم سابقه ای افزایش یافته است که این موضوع لزوم رعایت ایمنی گشت های آبی و دریایی و ایجاد محدودیت های ابلاغی را موجب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به استانداردهای اصول ایمنی ابلاغی از سوی سازمان بنادر برای جلوگیری از حوادث احتمالی، گفت: با توجه به افزایش سرعت وزش باد و مواج شدن رودخانه‌های اروند و کارون، از روز گذشته تردد شناورهای تفریحی و مسافری در آبراه اروند و کارون ممنوع شده است.

اسعدی با بیان اینکه اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با توجه به شرایط آب و هوایی موجود تمام تمهیدات لازم را اندیشیده و تمام امکانات خود را برای افزایش نظارت های لازمه به کار بسته است، افزود: صاحبان شناورها تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط جوی به هیچ عنوان اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده با آنها برخورد قانونی می شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی خرمشهردر پایان اضافه کرد: خوشبختانه با حضور شبانه روزی همکاران امداد و نجات دریایی، هیچ حادثه ای در آبراه اروند و کارون رخ نداده است و ضمن آماده باش کامل تا پایان شرایط اضطراری به این روند ادامه می دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوزستان منطقه آزاد اروند بندر خرمشهر کشتی ها گشت دریایی اروند رود قایق رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • اوج گیری گرما در اروند
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان