Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:17:47 GMT

آمادگی کامل شهرداری ها برای مقابله با سیل و آبگرفتگی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۲۱۰

آمادگی کامل شهرداری ها برای مقابله با سیل و آبگرفتگی

تهران-ایرنا- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با ابلاغ بخشنامه ای به شهرداران کلانشهرها و مراکز استانها بر آمادگی کامل شهرداری ها برای مقابله با سیل و آبگرفتگی و انجام اقدامات لازم در این خصوص تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «مهدی جمالی نژاد» با ابلاغ بخشنامه ای به شهرداران کلانشهرها و مراکز استانها ضمن اشاره به جلسه روز دوشنبه 5 فروردین شورای عالی هماهنگی مدیریت بحران کشور به ریاست معاون اول محترم رئیس جمهوری بر آمادگی کامل شهرداریها برای مقابله با سیل و آبگرفتگی و انجام اقدامات لازم در این خصوص تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن بخشنامه ابلاغی جمالی نژاد خطاب به شهرداران کلانشهر و مراکز استانها آمده است: «پیرو جلسه روزجاری شورایعالی هماهنگی مدیریت بحران کشور به ریاست معاون اول محترم رییس جمهوری و حسب پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور و اعلام هشدار جدی و صدور اخطاریه های مربوط به وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در سطح شهر در روزهای ٥ تا ٧ فروردین ماه سالجاری لطفا ترتیبی اتخاذ فرمائید تا اقدامات ذیل در اسرع وقت در دستور کار قرار گرفته و نتیجه به اینجانب اعلام گردد: اعلام آماده باش کامل به شهرداران مناطق و نواحی، حضور موثر و مداوم کلیه معاونان، مدیران و روسای سازمان های ذیربط آن شهرداری در محل کار، بسیج منابع و امکانات، تجهیزات و ماشین آلات به ویژه در مناطق دارای خطر بیشتر، مسیلها و روددره ها و انجام اقدامات پیشگیرانه و آمادگی و پایش و نظارت مستمر ستاد مدیریت بحران شهر و سایر سازمانهای خدمات رسان به ویژه سازمان آتش نشانی و دیگر حوزه های معاونت خدمات شهری.»
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در نخستین روزهای سال 1398 موجب بروز خسارات جانی و مالی در بخش های از شمال و جنوب غرب کشور شده است.
به همین منظور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری روز گذشته (دوشنبه) با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر بر انجام خدمات رسانی به مسافران نوروزی در ایام نوروز و نیز لزوم حفظ آمادگی کامل تمامی دستگاه ها و وزارتخانه ها برای مدیریت حوادث طبیعی با توجه به پیش بینی افزایش بارندگی در روزهای آینده از همه استانداران و فرمانداران سراسر کشور خواست به طور تمام وقت در محل کار خود حضور داشته باشند.
سیام**3202

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معاون عمران و توسعه شهري و روستايي وزارت كشور سيل در ايران نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود

اسامه حمدان سخنگوی حماس اعلام کرد که عملیات کرم ابو سالم پیامی مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در گفتگو با تلویزیون العربی تاکید کرد که مقاومت از طریق عملیات امروز یکشنبه علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

اسامه حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد

این رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.

وی بیان کرد که مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • دزفول را هم آب برد + عکس
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر