Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم عادل زاده نایینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: این مسافران دیشب در محور ارتباطی انارک - نایین گرفتار سیل شدند که با تلاش نیرو‌های جمعیت هلال احمر نایین و انارک نجات یافتند.

وی افزود: این مسافران بلافاصله به پایگاه امداد و نجات نایین منتقل و اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر نایین، این حادثه در محور انارک به روستای اسماعیلیون کیلومتر ۱۵ اتفاق افتاد و هشت خودرو سواری نجات یافتند.

وی افزود: نیرو‌های جمعیت هلال احمر شهرستان همچنان در حال عملیات و بررسی خسارت‌های وارده به خانوار‌های آسیب دیده هستند.
کارشناس هواشناسی نایین آمار بارش‌ها در برخی ایستگاه‌های شهرستان تا ساعت ۲۳ دوشنبه شب خاروان: ۵۷ میلی متر، بلان ۳۳ میلی متر، اله آباد ۲۵ میلی متر، کدنوئیه ۲۰ میلی متر، نایین ۴.۴ میلی متر و انارک ۱۷ میلی متر اعلام کرد.

بارندگی در بیشتر نواحی شهرستان نایین ادامه دارد و به دلیل نفوذ توده هوای سرد شمالی و وجود رطوبت بالای ناشی از سامانه غربی و جنوب غربی، تشدید بارش‌ها  تا فردا در شهرستان انتظار می‌رود.
انارک در ۷۵ کیلومتری نایین واقع شده است. 

  انتهای پیام/م    اسکان مسافران در پایگاه امداد ونجا ت گردنه ملا احمد نایین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

صادق محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب