Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@16:09:30 GMT

تفاوت اصلی ایران و کلمبیا برای کی روش مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۵۱۰

به گزارش پارس نیوز، 

کارلوس کی‌روش سرمربی فعلی تیم ملی کلمبیا، امروز در دیداری دوستانه به مصاف کره جنوبی در دیداری تدارکاتی خواهد رفت تا در روزهای فیفادی، نهایت بهره را در راستای یافتن شناختی کافی از تیم پرمهرۀ خود برده باشد و از این تعطیلات برای بالاتر بردن سرعت حرکت تیمش استفاده نماید.

کی‌روش در شرایطی کلمبیا را مهیای دومین دیدار تدارکاتی هفتۀ اخیر می‌کند که در زمان حضورش در ایران بعضاً بدون انجام بازی تدارکاتی مجبور بود اردوی آماده‌سازی تیمش را برپا کند و همواره از این مسئله به عنوان گلایه‌ای بزرگ عنوان می‌کرد که مانع از موفقیت تیمش می‌شد، اما اکنون به نظر می‌رسد این ماجرا دیگر برای او به پایان رسیده باشد؛، جالب است بدانید که تیم ملی ایران در تعطیلات فیفا دی اصلا اردوی خود را هم با سرمربی موقتش مارکار آقاجانیان برگزار نکرد!

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی کره جنوبی تعطیلات کلمبیا ایران بازی تیم ملی ایران فیفا ایران بازی تیم ملی تیم ملی ایران کره جنوبی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، این تیم در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

کد خبر 6088065

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • رئیس‌جمهور: تفاوت معناداری در نگاه ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد / لزوم توسعه روابط ایران و آفریقا
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید