Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: اساتید بسیجی دارای ظرفیت بسیار خوبی می باشند و باید در راستای ماموریت دانشگاه فنی و حرفه ای فعالیت نمایند و به همین جهت، اندیشکده اشتغال و مهارت محور باید تشکیل دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ با حضور محمد رضا جلیلی مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای و اکبر منصوری نسب رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر و جمع کثیری از اساتید بسیجی، نشست بصیرتی با موضوع «بیانیه رهبری، گام دوم انقلاب» در سالن کنفرانس مرکز امام خامنه ای بوشهر برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا جلیلی مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ضمن ابراز خوشایندی از حضور در بوشهر و دیدار با اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: بوشهر نماد مقاومت و مبارزه با استعمار است. اگر ما در کشور احساس امنیت می کنیم، به خاطر وجود مردان بزرگی مثل رئیسعلی دلواری در مرزها می باشد.

محمد رضا جلیلی افزود: اساتید بسیجی دارای ظرفیت بسیار خوبی می باشند و باید در راستای ماموریت دانشگاه فنی و حرفه ای فعالیت نمایند و به همین جهت، اندیشکده اشتغال و مهارت محور باید تشکیل دهیم. دانشگاه فنی و حرفه ای با ظرفیت تقریبا 3800 استاد بسیجی و همچنین دانشجویان جویای کار، می تواند به اشتغال کشور کمک شایانی نماید.

وی ادامه داد: تاکنون درباره ساختار و چشم انداز این اندیشکده جلسات تخصصی برگزار شده و هدف از تشکیل آن، کمک به مسائل کلان کشور در حوزه اشتغال و حمایت از اساتید فن آور، نوآور، مخترع و مبتکر و تجاری سازی پژوهش های کاربردی دستاوردهای دانشگاه است.

رییس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اهم وظایف اندیشکده گفت: این اندیشکده فرصتی برای شتاب دادن به تولید و عرصه محصولات اساتید فن آور و پل ارتباطی برای حمایت از آنها خواهد بود و سعی در بهره گیری از ظرفیت دانش، تجربه و مهارت استادان بسیجی استان و ملی و همچنین کمک به توسعه ، تعمیق و گفتمان سازی در راستای تحقق نهضت نرم افزاری و تولید دانش بومی وتقویت روحیه مطالبه گری را دنبال خواهد کرد.

وی همچنین از برنامه ریزی برای تشکیل کارگروه های مطالعاتی در بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد و افزود: این کارگروه ها شامل حوزه های علم و فناوری، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی هستند که شورای علمی اندیشکده را نیز شامل می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این نمایشگاه یک روزه که در حاشیه همایش فرماندهان، مسئولان بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و طرح فدک جامعه زنان بسیج نواحی مقاومت استان گفت: در این رویداد بخشی از دستاورد‌ها وظرفیت‌های کارآفرینی، اشتغال و صنایع دستی اعضای بنیاد تعاون بسیج در سطح نواحی مقاومت بسیج استان  به نمایش گذاشته شد.

عباس کاوه افزود: این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در قالب  ۱۵ غرفه برپا شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه