Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۹ شیراز از ساکنین این منطقه خواست از نزدیک شدن به حریم رودخانه چنار راهدار خودداری کنند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به دنبال بارش شدید باران و بالا آمدن آب در برخی از معابر و رودخانه خشک شیراز، برخی از مسئولان شهری شهرداری شیراز مواردی را برای شهروندان شیرازی بیان کردند از جمله شهردار منطقه 9 شیراز از ساکنین این منطقه خواست از نزدیک شدن به حریم رودخانه چنار راهدار خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال رانش زمین در منطقه 9 شیراز 

فرزاد میرزایی اعلام کرده است که آب رودخانه چنارراهدار در حال بالا آمدن است، از همه ساکنین منطقه 9 شهرداری خواهشمندیم از نزدیک شدن به حریم رود اکیدا خودداری و به هشدارها توجه جدی کنند. 

وی تاکید کرد: به دلیل احتمال رانش زمین در خیابان شهدای احمدآباد (منطقه 9) از تردد در این مسیر خودداری شود.

مسیرهای منتهی به دروازه قرآن از سمت حافظیه، ادبیات، چهل مقام، زیباشهر مسدود است

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز نیز آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های شیراز را پس از حادثه سیل دروازه قرآن تشریح کرد. به گفته علویان‌مهر تمامی معابر و مسیرهای منتهی به دروازه قرآن از سمت حافظیه، ادبیات، چهل مقام، زیباشهر مسدود است.

هم اکنون با توجه به بارندگی‌ها مسیر دروازه قرآن تا حدی دچار آب گرفتگی شده اما وضعیت تحت کنترل نیروهای خدمات رسان شهرداری، پلیس راهور و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز بیان کرد: هم اکنون برخی از معابر سطح شهر از جمله بلوار فرهنگ شهر، بلوار رسول اعظم، زیرگذر شهیدان شیخی، تقاطع سیاحتگر، چهارراه بنفشه، مسیرها و معابر پشت آرامگاه سعدی، خیابان شهید گرجی، راستگرد تقاطع دفاع مقدس از سمت کوی زهرا، خیابان نبی اکرم به سمت کمربندی و تقاطع سیاحتگر – بنفشه دچار آب گرفتگی هستند، از این رو از شهروندان و مسافران خواهشمندیم برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی همچنین گفته است هم اکنون سطح آب رودخانه خشک به ویژه در ضلع جنوبی بالا آمده و آب وارد کنارگذرها شده است، از شهروندان و مسافران خواهشمندیم از ایستادن کنار رودخانه و پل های روی آن اکیدا خودداری کنند.

تعداد اتوبوس‌ها در مسیرهای پر تردد افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز نیز گفت: بر اساس دستور شهردار شیراز علاوه بر خدمت‌رسانی کلیه خطوط ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان و مسافران، تعداد اتوبوس‌ها در خطوطی که میزان مسافر و تردد بیشتری دارد، افزایش یافته است.

مسعود حسن شاهی پیرامون وضعیت خطوط اتوبوسرانی سطح شهر اعلام کرد: هم اکنون کلیه مسیرها و خطوط اتوبوسرانی فعال هستند، فقط خط 76 از مبدا دروازه قرآن به علت مسدود بودن این معبر تغییر مسیر پیدا کرده و از اکبرآباد به سمت پل معالی آباد مسافران جابه‌جا می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: در خیابان سعدی به دلیل بارندگی با اختلال تردد روبرو هستیم.

وی تاکید کرد: در صورت تغییر در نحوه خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان و مسافران، این تغییرات متعاقبا اعلام می‌شود. 

انتهای پیام/ 

R41382/P4001/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان گفت: صبح دیروز بر اثر بارندگی‌های شدید و قابل توجه مسیر ورودی روستای کشکک رامیان سست شد و دچار رانش شد، اما خسارتی در پی نداشت.

او افزود: مسیر ورودی روستای کشکک رامیان در سال ۹۶ نیز به طول ۵۰ متر دچار رانش شده بود که پس از آن کار دیواره سازی آن به همت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده بود.

فرماندار رامیان گفت: امروز مسئولان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیریت بحران از این منطقه بازدید کردند قرار شد کار مطالعاتی برای ترمیم و راه‌های جلوگیری از رانش انجام شود.

 براساس اعلام هواشناسی ۱۰۴ میلی‌متر بارش از رامیان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها