Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:39:53 GMT

آخرین وضعیت خیابان های شیراز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۲۸۰

آخرین وضعیت خیابان های شیراز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی علویان مهر اعلام کرد: تمامی معابر و مسیرهای منتهی به دروازه قرآن از سمت حافظیه، ادبیات، چهل مقام، زیباشهر مسدود است، هم اکنون با توجه به بارندگی‌ها مسیر دروازه قرآن تا حدی دچار آب گرفتگی شده، اما وضعیت تحت کنترل نیروهای خدمات‌رسان شهرداری، پلیس راهور و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هم اکنون برخی از معابر سطح شهر از جمله بلوار فرهنگ شهر، بلوار رسول اعظم، زیرگذر شهیدان شیخی، تقاطع سیاحتگر، چهارراه بنفشه، مسیرها و معابر پشت آرامگاه سعدی، خیابان شهید گرجی، راستگرد تقاطع دفاع مقدس از سمت کوی زهرا، خیابان نبی اکرم به سمت کمربندی و تقاطع سیاحتگر – بنفشه دچار آب گرفتگی هستند، از این رو از شهروندان و مسافران خواهشمندیم برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز گفت: هم اکنون سطح آب رودخانه خشک به ویژه در ضلع جنوبی بالا آمده و آب وارد کنارگذرها شده است، از شهروندان و مسافران خواهشمندیم از ایستادن کنار رودخانه و پل‌های روی آن اکیداً خودداری کنند.

کد خبر 4575826

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل سیلاب شیراز ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کلانشهر اصفهان سالم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۵۲، احمدآباد ۸۶، پارک زمزم ۶۰، میدان انقلاب ۶۲، خیابان پروین اعتصامی ۶۳، دانشگاه صنعتی و رهنان ۵۸، خیابان زینبیه ۷۰، بولوار کاوه ۶۴ ایستگاه ولدان ۵۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.


شاخص هوای اصفهان در ایستگاه بزرگراه خرازی با عدد ۴۹، سپاهان‌شهر ۴۰، خیابان فرشادی ۳۴، کردآباد ۴۵ و میرزا طاهر ۴۸ AQI وضعیت پاک را نشان می‌دهد.


امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۲۷ و شاهین شهر با میانگین ۳۹ AQI در وضعیت پاک و در کاشان با میانگین ۱۰۹ نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس، زرین‌شهر با میانگین ۵۶، سجزی ۷۰، قهجاورستان با میانگین ۹۹، نجف آباد ۶۳ و مبارکه ۵۹ AQI قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای منطقه صنعتی دولت آباد قطع است.


شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.


این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا (Air Quality Index) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق (ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحد‌های مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو
  • تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم