Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:53:41 GMT

جاده ازگله - سرپل ذهاب بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۳۷۰

جاده ازگله - سرپل ذهاب بازگشایی شد

صادق خدادادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در پی بارندگی های شدید 2 روز گذشته سه پل ارتباطی در حوزه این شهرستان مسدود و آسیب جدی دیده که در حاضر بازگشایی شده است.
وی همچنین از تلف شدن 20 راس دام و تخریب چند واحد دامی براثر شدت بارندگی خبر داد و گفت: در 2 نقطه از شهرستان نیز گزارش رانش زمین داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدادادی همچنین از زیر آب رفتن 50 هکتار از اراضی کشاورزی 2 منطقه میرآباد و ازگله این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: آبگرفتی و سیلاب و طغیان رودخانه ها بیشتر در منطقه گرمسیری این شهرستان به دلیل رسوبی بودن خاک آن اتفاق می افتد.
فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه خساراتی به زیرساخت ها به ویژه در قسمت راه های ارتباطی و پل ها وارد شده است، گفت: اکنون هیچ مشکلی از بابت قطعی گاز، برق، آب و تلفن در شهرستان وجود ندارد.
خدادادی در ادامه از رفع مشکل آب شرب 2 روستا این شهرستان خبر داد و گفت: اکیپ های ارزیاب ستاد مدیریت بحران در حال ارزیابی خسارت های احتمالی ناشی از بارندگی های اخیر است.
وی در پایان با بیان اینکه بارش باران همچنان در این شهرستان ادامه دارد، افزود: انشاالله این رحمت الهی با مدیریت صحیح خسارت آنچنانی برای مردم نداشته باشد و اگر مردم مشارکت کنند خسارتی آنچنانی وارد نخواهد کرد.
بارش باران در استان کرمانشاه در سه روز اخیر از مرز 140 میلی متر گذشته است.
شهرستان ثلاث باباجانی با 38 هزار نفر جمعیت در 88 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
3209/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش باران برق زمین کشاورزی مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد

یوسف بنی اسدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او افزود: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

بنی اسدی بیان کرد: هم اکنون وضعیت جوی در سایر راه‌های استان به صورت نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد گزارش شده و تردد به صورت عادی و روان در این مسیر‌ها جریان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است