Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@09:45:13 GMT

استاندارالبرز وضعیت سد کرج را مورد بررسی قرار داد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۴۱۷

استاندارالبرز وضعیت سد کرج را مورد بررسی قرار داد

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی در این بازدید علاوه بر بررسی وضعیت اقلیمی منطقه ، از جاده گردشگری کرج - چالوس بازدید کرد.
وی نیز آخرین اقدامات انجام شده ازسوی ستادهای نوروزی در بخش خدمات دهی به مسافران نوروزی و وضعیت راه ها را نیز مورد بررسی قرار داد.
« علی درویش پور» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نیز گفته بود، نگرانی در زمینه سرریز شدن سدهای استان وجود ندارد چراکه از پیش تمهیدات لازم برای این منظور اندیشیده شده ولی از مردم البرز و مسافران انتظار می رود هشدارها و اخطارها را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارندگی ها که از سه روز گذشته در البرز آغاز شده همچنان درالبرز ادامه دارد.
بنابر اعلام رئیس پلیس راه البرز و با هدف پیشگیری از حوادث مانند ریزش سنگ و کوه جاده کرج - چالوس تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.
8029/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 رئیس پلیس راه گردشگری مسافران مسافران نوروزی بررسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس

محمدباقر خلفی گفت: صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج -چالوس اعلام شد و ۲ تیم امدادونجات از پایگاه شهرستانک به محل حادثه اعزام شدند.
 
خلفی افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال احمر، ۴ نفر توسط اورژانس و یک مصدوم با اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ریزش سنگ در جاده چالوس
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز