Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:59:20 GMT

جشن نوروزگاه های قزوین لغو شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۶۱۵

جشن نوروزگاه های قزوین لغو شد

قزوین - ایرنا - دبیر اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین گفت: جشن نوروزگاه های استان امروز سه شنبه به علت همدردی با خانواده های قربانیان سیل زدگان لغو شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، علیرضا خزائلی روز سه شنبه با اشاره به وقوع سیل سهمگین در شیراز، ضمن تسلیت به خانواده‌های درگذشتگان این حادثه دلخراش،گفت: ضایعه جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان در استان‌های گلستان، مازندران، فارس، لرستان و بخشی از دیگر مناطق غرب، شمال، جنوب و جنوب غرب کشور در حادثه دلخراش سیل سهمگین موجب تاثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: به همین مناسبت و به احترام درگذشتگان این سیل، ضمن ابراز همدردی با خانواده های متوفیان مراسم جشن نوروزگاه و برنامه‌های شاد و موسیقی در استان قزوین در روز سه شنبه ششم فروردین برگزار نخواهد شد.
دبیر ستاد هماهنگی اجرایی خدمات سفر قزوین اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان خود را در غم از دست دادن شماری از هموطنان عزیزمان در این سیل ویرانگر شریک دانسته و برای آنان از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستاریم.
سیل روز گذشته در شیراز موجب جان باختن 19 تن و مصدومیت عده ای از هموطنان شد.
12 نوروزگاه در استان قزوین نوروز 98 به فعالیت می پردازند.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ميراث فرهنگي نوروزگاه لغو جشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز بالغ بر ۷۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه میانچال از توابع بخش مرکزی این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل راهداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مسابقات آفرود در قزوین
  • معلمی که مشق عشق می‌کند
  • روش از بین بردن تیرگی زیر چشم از دید طب سنتی
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • روزنامه‌های پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • اوقات شرعی چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت در یزد