Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور دوم دیدار‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ دوشنبه شب با انجام شش دیدار ادامه پیدا کرد که در پایان آن‌ها تیم‌های ملی فرانسه و انگلیس پیروز میدان را ترک کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در گروه A. تیم ملی انگلیس دومین پیروزی خود در انتخابی یورو ۲۰۲۰ را با نتیجه ۵ بر یک در خانه مونته‌نگرو جشن گرفت. در این بازی مارکو وسوویچ در دقیقه ۱۷ مونته‌نگرویی‌ها را پیش انداخت، اما در ادامه مایکل کین در دقیقه ۳۰، راس بارکلی دو بار در دقایق ۳۹ و ۵۹، هری کین در دقیقه ۷۱ و رحیم استرلینگ در دقیقه ۸۱ برای انگلیس گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دیگر بازی این گروه مصاف خانگی کوزوو با بلغارستان یک - یک مساوی شد.

با این نتایج جدول گروه A. به شرح زیر است:

۱- انگلیس ۶ امتیاز
۲- بلغارستان ۲ امتیاز
۳- کوزوو یک امتیاز - تفاضل گل صفر
۴- مونته‌نگرو یک امتیاز - تفاضل گل ۴-
۵- جمهوری چک بدون امتیاز

در گروه B. رقابت‌ها نیز دو دیدار انجام شد که در مهمترین آن‌ها تیم ملی پرتغال همچون بازی قبلی‌اش باز هم در خانه متوقف شد و این بار مقابل صربستان به تساوی یک - یک رضایت داد. دوسان تادیچ در دقیقه ۷ گل نخست را برای صرب‌ها زد و در ادامه دانیلو پریرا در دقیقه ۴۲ کار را برای پرتغال به تساوی کشاند.

اتفاق مهم این بازی مصدومیت کاپیتان پرتغال کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۰ بود که باعث خروج وی از میدان شد.در بازی دیگر این گروه اوکراین با نتیجه ۲ بر یک بر میزبان خود لوکزامبورگ غلبه کرد.

جدول گروه B با احتساب نتایج این دو بازی به شرح زیر است:

۱- اوکراین ۴ امتیاز
۲- لوکزامبورگ ۳ امتیاز
۳- پرتغال ۲ امتیاز
۴- صربستان یک امتیاز
۵- لیتوانی بدون امتیاز

در گروه H. هم دو دیدار دیگر برگزار شد که مهمترین آن برد ۴ بر صفر تیم ملی فرانسه مقابل میهمانش ایسلند بود. ساموئل اومتیتی در دقیقه ۱۲، اولیویه ژیرو در دقیقه ۶۸، کیلیان امباپه در دقیقه ۷۸ و آنتوان گریزمان در دقیقه ۸۴ گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند.

در بازی دیگر این گروه آندورا مقابل میهمانش آلبانی با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست داد.جدول گروه H با احتساب این دو بازی و پیروزی خانگی ۴ بر صفر ترکیه مقابل مولداوی که قبل از این دیدار‌ها برگزار شده بود به شرح زیر است:

۱- فرانسه ۶ امتیاز - تفاضل گل ۷+
۲- ترکیه ۶ امتیاز - تفاضل گل ۶+
۳- آلبانی ۳ امتیاز - تفاضل گل ۱+
۴- ایسلند ۳ امتیاز - تفاضل گل ۲-
۵- آندورا صفر امتیاز - تفاضل گل ۵-
۶- مولداوی صفر امتیاز - تفاضل گل ۷-

منبع: تابناک

کلیدواژه: رونالدو فرانسه انگلیس مقدماتی یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس پنج بازی معوقه دیگر باقی مانده است که چهار تای آن‌ها امشب برگزار می‌شوند و برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

ولورهمپتون - بورنموث، ساعت ۲۲:۱۵

کریستال پالاس - نیوکاسل، ساعت ۲۲:۳۰

منچستریونایتد - شفیلدیونایتد، ساعت ۲۲:۳۰

اورتون - لیورپول، ساعت ۲۲:۳۰

فردا شب هم در آخرین بازی معوقه این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ برایتون پذیرای منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید