Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:02:39 GMT

لغو بلیت پروازهای داخلی بدون اخذ جریمه تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۴۶۱

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسافران با توجه به شرایط جوی حاکم می توانند بلیت پروازهای داخلی خود را بدون اخذ جریمه لغو کنند.

به گزارش ایرنا، علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به شرایط جوی حاکم بر بسیاری از استان های کشور و به منظور همراهی با مسافران که قصد لغو سفر و کنسلی پرواز خود را دارند از شرکت های هواپیمایی خواست تا هرگونه درخواست کنسلی بلیت از طرف مسافران هوایی را بدون اخذ جریمه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی با عدم دریافت جریمه لغو بلیت پروازهای داخلی موافقت کرده اند، گفت: این موضوع مشمول بلیت هایی است که تاریخ پرواز آنها از اکنون تا پایان هفته جاری است.


وقوع سیل در استان های گلستان، مازندران و فارس خسارات جانی و مالی متعددی را در هفته جاری برجای گذاشت. دوشنبه بر اثر وقوع سیل در شیراز 19 تن از هموطنان جان باختند. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی مسافران هوایی بلیت پروازهای داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم ملی والیبال با حضور لژیونرها پیش از اعزام به لیگ ملت‌های والیبال برگزار شد.

میلاد عبادی پور در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: بعد از نسل قدیمی که در فدراسیون والیبال بودند، احساس می‌کنم توجه مسئولان به همه ورزش‌ها و به خصوص والیبال کمتر شده است. ما سرباز وطن هستیم و هیچ چشم داشتی نداریم. همه بازیکنان با جان و دل کار می‌کنند، برخی بازیکنان از لیگ های خودشان برگشتند و بلافاصله به تمرینات آمدند.

وی گفت: یک سری مشکلات است و امیدوارم شما آن را در نظر بگیرید. تقوی رییس فدراسیون ما را حمایت کرده و حتی از جیب خودش هزینه کرده است. ورزش برای همه مهم است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورند. اما واقعیتش این است که یک سری کمبودها داریم و امیدوارم بیشتر حمایت شویم. امسال سال مهمی است و کمترین امکانات برای ما پروازهای بیزینس کلاس است. حداقل‌ترین زمان رسیدن ما به مکان مسابقات ۳۰ ساعت است که این زمان برای بازیکنان با این قد سخت است.

عبادی پور در پایان تاکید کرد: البته تقوی تا آن جا که توانسته برای ما پروازهای بیزینس کلاس در نطر گرفته اما فکر می‌کنم بودجه فدراسیون هم تمام شده و اگر ما به المپیک صعود کنیم بودجه‌ای برای المپیک نخواهیم داشت. همه ما برای مردم به اینجا آمدیم و خواهش می‌کنم بیشتر فدراسیون والیبال حمایت شود.

کد خبر 6099289

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب در مازندران
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد