Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@06:06:15 GMT

مجلس و دولت پیگیر علل وقوع سیل در شیراز

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۶۱۲

مجلس و دولت پیگیر علل وقوع سیل در شیراز

پس از وقوع سیل در شیراز و فوت تعدادی از هموطنان قرار است علل وقوع این حادثه فردا در جلسه هیئت دولت بررسی شود و در کنار آن گزارش عملکرد قصور‌ها و تقصیر‌ها در حادثه سیلاب در کشور در مجلس شورای اسلامی نیز بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، پس از وقوع سیل در شیراز و فوت تعدادی از هموطنان قرار است علل وقوع سیل در شهر شیراز فردا (چهارشنبه 7 فروردین ماه) در جلسه هیئت دولت بررسی کامل و تصمیمات نهایی برای سیل زدگان گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز از ارائه و بررسی گزارش عملکرد قصور‌ها و تقصیر‌ها در حادثه سیلاب در کشور از جانب روسای کمیسیون‌های امور داخلی و عمران مجلس خبر داده است.

 

بنا به گفته «احمد امیرآبادی فراهانی» به رسانه ملی «مسئولان دولتی احتمال وقوع سیل و خطر‌های پس از آن در کشور را جدی نگرفته بودند و مجلس عملکرد دولت و مسئولان اجرایی در مواجهه با بحران‌ها را بررسی می‌کند.»

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرده است: «در تماس‌هایی که با نمایندگان مجلس در سراسر کشور داشتند اکثر نمایندگان در حوزه‌های انتخابی حضور داشته و برعملکرد مدیران دستگاه‌هایی اجرایی نظارت می‌کنند.»

 

گفتنی است بنا به آخرین آمارها از رئیس سازمان اورژانس کشور تعداد فوتی‌های حادثه سیلاب در دروازه قرآن شیراز به ۱۹ نفر رسیده و تعداد مصدومان حادثه ۹۸ نفر است.

 

این در حالی است که در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شهر شیراز، امدادرسانی به سیل‌زدگان از شب گذشته در پایگاه هوایی شهید دوران ارتش شیراز آغاز شده و ۱۵۰ خانوار در این یکان اسکان داده شدند. علاوه بر این، چندین تخته پتو در میان مسافران نوروزی و مردم گرفتار در سیل توزیع و به سرعت تمهیدات لازم برای ادامه استقرار مردم اندیشیده شده است. مهمانسراها، مساجد و سالن‌های ورزشی این پایگاه برای اسکان اضطراری مردم تجهیز و آماده شده است. همچنین بیمارستان پایگاه هوایی شهید دوران شیراز نیز از روز گذشته با کلیه امکانات پزشکی در حال آماده باش و خدمت رسانی است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب سیلاب گلستان خسارات سیل گلستان خبرگزاری شبستان سیل گلستان مراسم اعتکاف سیل مجلس دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز در خیابان اردشیر در بلوار آیت الله بهبهانی رخ داد.

کوروش سبزعلی افزود: با اعلام وقوع این حادثه ۹ نفر از آتش نشانان با تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:در این حادثه که بر اثر نشت گاز رخ داد، ٢ نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه به علت نشت اجاق گاز به وقوع پیوست.

دیگر خبرها

  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟