Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد یوم‌الله ۱۲ فروردین استان تهران با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۲ فروردین گفت: این مراسم ساعت ۱۰:۳۰ در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات برگزار می‌شود. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی ریشه در رأی قاطعانه ملت مؤمن و انقلابی آن به «جمهوری اسلامی» دارد، نظام جمهوری اسلامی بهترین الگوی حکومت مردم‌سالاری دینی را به جهانیان ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 12 فروردین روز تحقق وعده الهی در عزّت بخشیدن به مستضعفین جهان است تصریح کرد: ملت ایران در این روز نشان دادند که در راستای رهنمودهای امام راحل(ره) دارای بلوغ سیاسی هستند، 12 فروردین‌ماه علاوه بر مسلمانان کشور اقلیت‌های مذهبی همچون کلیمی‌ها، زرتشتی‌ها و صائبی‌ها نیز به جمهوری اسلامی رأی دادند.

رئیس ستاد یوم‌الله 12 فروردین استان تهران رأی قاطع مردم به جمهوری اسلامی را اقدامی ماندگار و تاریخی خواند و افزود: مردم غیور ایران با این رأی ولایتمداری، هوشیاری و آگاهی خود را به اثبات رساندند و استکبار جهانی به خوبی متوجه اتحاد اقشار مختلف ملت ایران حول محور اسلام و ولایت فقیه برای مبارزه با ظلم و جور شد.

خراسان شمالی| مسئولین برای تبلیغات روز 12 فروردین از هیچ تلاشی فروگذار نکنند12 فروردین: چرا روزی با این اهمیت، مظلوم است؟کدخدایی: 12 فروردین از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی است

محمودی ادامه داد: مردم ایران در روزهای دهم و یازدهم فروردین‌ماه 58 زمینه‌ساز یوم‌الله 12 فروردین شدند و با رأی خود حکومتی مردمی مبتنی بر اصل ولایت فقیه را در کشور مستقر کردند و امروز به برکت همین اتحاد مردمی حول محور ولایت مطلقه فقیه عظمت و قدرت ایران اسلامی در جهان زبانزد دوست و دشمن است.

وی بیان کرد: امسال چهلمین سالروز 12 فروردین را در حالی گرامی می‌داریم که نظام اسلامی مقتدرتر از هر زمانی آرمان‌های امام و شهدا را جامه عمل پوشانده و در برابر سلطه‌گران با قدرت هر چه تمام‌تر ایستاده است.

رئیس ستاد یوم‌الله 12 فروردین استان تهران همچنین خاطرنشان کرد: مراسم یوم‌الله 12 فروردین که مقارن با سالروز شهادت امام کاظم(ع) است ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه 12 فروردین 98 در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است

ایسنا/کرمان امام جمعه راین گفت: آن‌چه امروز به‌عنوان ترمیم، توسعه و بازسازی قبور مطهر ائمه مطرح است، ریشه تاریخی دارد و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها اولین کسی بودند که با ترمیم قبر حضرت حمزه سیدالشهدا، بنیان‌گذار این سنت حسنه شدند.

حجت‌الاسلام عباس اسماعیل‌زاده شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در جمع خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان با اشاره به این‌که ترمیم حرم‌های مطهر، تعظیم شعائر اسلامی است، افزود: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها علاوه بر ترمیم قبر حضرت حمزه سیدالشهدا از تربت قبر آن حضرت تسبیح درست کردند و با آن تسبیح ذکر خدا را می‌گفتند.

وی بیان کرد: کسانی که امروز برای توسعه و بازسازی عتبات تلاش می‌کنند، قدر این فرصت را بدانند.

امام جمعه راین در ادامه با اشاره به سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسینی گفت: این بزرگوار با چهار واسطه به حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام می‌رسند و سرآمد همه‌ سادات بزرگی است که امام هادی علیه‌السلام زیارت مزار او را مساوی با زیارت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام دانسته‌اند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده، حضرت عبدالعظیم حسنی را الگوی مواسات و خدمت به خلق‌الله دانست که در کنار جهاد علمی به امور نیازمندان هم رسیدگی می‌کرد.

وی افزود: این خصلت حضرت عبدالعظیم در وجود و رفتارهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی موج می‌زد که نمونه‌های فراوانی از آن در خاطرات دوستان و همراهان شهید آمده است.

امام جمعه راین در ادامه به سالروز واقعه طبس اشاره کرد و گفت: واقعه‌ طبس نتیجه‌ تدبیر الهی و شکست مفتضحانه‌ای بود که به واسطه رحمت الهی در قالب طوفان شن اتفاق افتاد که فراتر از برنامه و فکر ما انسان‌ها بود.

وی ضمن تقدیر از تدبیر طراحی عملیات وعده‌ صادق که به منظور تنبیه دشمن متجاوز صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد، تصریح کرد: امنیتی که در صحرای نقب توسط امریکا و اسرائیل تدبیر شده بود، از امنیت کاخ سفید هم بیشتر بود، لیکن در عملیات وعده صادق، توسط دلاورمردان سپاه اسلام مورد هدف قرار گرفت و در هم شکست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد