Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:18:59 GMT

قرارگاه امداد رسانی سپاه ولیعصر(عج) در خوزستان فعال شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۱۴۱

قرارگاه امداد رسانی سپاه ولیعصر(عج) در خوزستان فعال شد

اهواز - ایرنا- فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: قرارگاه امداد رسانی سپاه ولیعصر(عج) به منظور کمک رسانی به مناطق در معرض سیل برای بار دیگر در خوزستان فعال شد و نیروهای جهادی سپاه و بسیج به مناطق اعزام می شوند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز سه شنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت: قرارگاه خدمات رسانی سپاه مدتی پیش همزمان با سیل رفیع شکل گرفت و اکنون نیز باتوجه به وضعیت بحرانی برای بار دیگر فعال شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استفاده از تمامی ظرفیت های سپاه و بسیج برای امداد رسانی به مناطق محروم از اهداف اصلی تشکیل این قرارگاه است .
سردار شاهوارپور بیان کرد : سپاه همواره در شرایط بحرانی در کنار دولت بوده و تاکنون در بحران‌های مختلف همپای دستگاه های دیگر به امر خدمت رسانی به مناطق محروم پرداخته است .
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: باتوجه به وضعیت جوی استان تغییراتی در حرکت راهیان نور صورت گرفته و در برخی از یادمان ها حرکت کاروان ها متوقف شده است.
وی تصریح کرد: حرکت به سمت یادمان های فکه ، دهلاویه ، چذابه و هور از روز دوشنبه متوقف شده و تا زمانی که وضعیت آب و هوایی استان به شرایط عادی باز نگردد حرکت‌ها از سر گرفته نمی شود.
سردار شاهوارپور گفت: حرکت کاروان ها به سمت یادمان فتح المبین همچنان ادامه دارد اما اگر شرایط آن منطقه نیز مساعد نباشد ، حرکت به این یادمان نیز متوقف می شود.
وی گفت: تردد اتوبوس های راهیان نور در 48 ساعت آینده ممنوع شده اما هنوز در برخی از محورها تردد وجود دارد و تاکنون مشکلی در این خصوص گزارش نشده است .
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ماشین آلات سبک و سنگین و قایق برای امداد رسانی به سیل زدگان آماده شده و در بحث اسکان اضطراری نیز چادرهای موقت تدارک دیده شده است.
باتوجه به پیش بینی های صورت گرفته از سوی مدیریت بحران و سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در برخی مناطق استان خوزستان دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده اند.
7152/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فرمانده سپاه وليعصر عج امداد رساني سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق در اطلاعیه از دستگیری چند نفر از عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم با همکاری اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

این اطلاعیه به این شرح است:
به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم