Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع بارش‌های شدید در استان کرمانشاه مشکلی از نظر جریان گاز وجود ندارد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سیروس شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: شرکت گاز استان کرمانشاه برای مواجهه با بحران‌های احتمالی ناشی از وقوع سیل در روزهای آینده از آمادگی کامل برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در طی روزهای گذشته که شاهد وقوع سیل در بعضی از شهرستان‌های استان از جمله سرپل‌ذهاب و گیلانغرب بودیم، مشکلی در برقراری جریان گاز مشترکان ایجاد نشد و هیچگونه قطعی گازی در این مناطق رخ نداد.

شهبازی بیان کرد: تنها راه دسترسی به ایستگاه سی.جی.اس گیلانغرب مسدود شد که فعلا با استفاده از مسیر فرعی جایگزین، دسترسی به این ایستگاه ایجاد شده است. 

تردد در تمام محورهای فارس روان است؛ بارش باران در 16 محور فارسبارش باران شهرستان سرپل‌ذهاب سیل به‌راه انداخت/ آبگرفتگی برخی از کانکسها در سرپل‌ذهاب+فیلمقاضی سراج در مازندران: بارش باران نباید با قصور مسئولان تبدیل به نقمت شود

وی درباره تمهیدات پیش‌بینی شده برای مواجهه با بارش‌های شدید احتمالی در روزهای آینده گفت: برای این منظور تمامی نیروهای امداد و تعمیرات در وضعیت آماده‌باش قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: براساس دستورالعمل‌های مقابله با سیل، رصد و پایش نقاط حساس انجام شده است و با پیمانکاران اجرایی شرکت هماهنگی لازم انجام شده تا در صورت نیاز با ادوات و ماشین‌آلات در اختیار به منظور امدادرسانی وارد عمل شوند. 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه آمادگی این شرکت را برای کمک به سایر دستگاه‌های استان و بهره‌گیری از تجهیزات و ادوات در اختیار این شرکت در صورت وقوع بحران احتمالی اعلام کرد.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی

هواشناسی خراسان جنوبی برای سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط استان هشدار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفر‌های غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • تداوم جریان سیل در استان یزد
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت