Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:05:32 GMT

راه 12 روستای راز و جرگلان بسته شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۸۶۸

راه 12 روستای راز و جرگلان بسته شد

بجنورد- ایرنا- فرماندار راز و جرگلان گفت: رهاسازی دوباره آب سد قزل داش جرگلان موجب بسته شدن راه دسترسی به 12 روستای این بخش از استان خراسان شمالی شده است.

محمد زارعی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: رها سازی آب سد در چند مقطع زمانی متوقف شده بود تا بتوانیم به روستاهایی که در مسیر سیل هستند، کمک رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: امروز به همراه معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی از روستاهای شهرستان بازدید کردیم و تاکنون مشکل خاصی در این روستاها به وجود نیامده و هم چنین ارزاق و کمک های مورد نیاز روستاهای درگیر با سیل برای یک ماه تامین شده اشت.
وی افزود: با آغاز مجدد بارندگی ها مجبور به رهاسازی آب ذخیره شده پشت سد هستیم.
زارعی گفت: میزان بارندگی های شهرستان از دیشب تاکنون 25 میلی متر برآورد شده اما این بارش ها مشکل خاصی در شهرستان ایجاد نکرده است.
وی با بیان این که با وجود بسته شدن راه دسترسی یک دستگاه خودروی مخصوص عبور از سیل و چند خودروی شاسی بلند در روستاها تامین شده است، افزود: این خودروها در صورت نیاز می توانند از سیل عبور کنند.
سیلاب چند روز گذشته به شهرستان راز و جرگلان 100میلیارد ریال خسارت زده است و احتمال افزایش خسارت در حوزه منازل روستایی، دامداری ها و بخش کشاورزی این شهرستان وجود دارد.
شهرستان 70 هزار نفری راز و جرگلان به مرکزیت شهر راز، در 120کیلومتری شمال بجنورد، در مجاورت مرز ترکمنستان قرار دارد.
ب/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رهاسازي آب سد بسته شدن راه هاي روستايي خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه

روستای نوده شهرستان زیرکوه به دلیل احتمال خطر سیلاب تخلیه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، با شدت بارش در امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ روستای نوده شهرستان زیرکوه به دلیل احتمال تخریب بند آبی بالادست روستا تخلیه و روستاییان در خوابگاه شبانه روزی اسکان داده شدند.

به گزارش ایمنا، احتمال تخریب پل کال زین آباد نیگنان نیز متصور است به همین دلیل نیروهای امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس تا صبح فردا در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 747703

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه
  • شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین