Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:15:42 GMT

ماهی سفره هفت‌سین را با کتاب مبادله کنید

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۱۱۱

ماهی سفره هفت‌سین را با کتاب مبادله کنید

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین جشنواره «ماهی حوض قصه‌ها» با هدف حفظ محیط زیست و جلوگیری از تلف شدن ماهی‌های قرمز سفره هفت سین برای مخاطبان کودک و نوجوان در حال برگزاری است.

در این جشنواره کودکان ماهی‌های قرمز سفره‌های هفت سین خود را به کتابخانه‌هایی که حوض یا استخر دارند می‌دهند و در مقابل از آن کتابخانه، کتاب هدیه می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که ماهی‌های قرمز در آب‌های جاری چندان عمر نمی‌کنند و آب‌های سطحی را هم آلوده می‌کنند و بهترین راه سپردن آن‌ها به حوض است.

این طرح که از برنامه‌های «فرهنگ‌سرای نوروز» است، از سوم فروردین آغاز شده و تا پایان فروردین ادامه دارد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به مراکز برگزیده سازمان فرهنگی هنری در مناطق ۱، ۴، ۵،۷، ۸، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۲ در این برنامه حضور پیدا کنند.

منطقه ۱: بوستان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل تلفن: ۲۲۲۱۵۰۶۲ ـ. فرهنگسرای امام (ره)، نیاوران، خیابان شهید باهنر، بین جماران و سه‌راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی، تلفن: ۲۶۱۲۳۶۳۰-۳۱

منطقه ۴: فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره فرهنگسرای اشراق تلفن: ۷۷۳۲۹۲۷۲

منطقه ۵: فرهنگ‌سرای معرفت، بلوار آیت‌الله کاشانی، میدان شهر زیبا، خیابان شهران، بعد از زیر گذر همت. تلفن: ۴۴۳۰۴۸۵۸

منطقه ۷: خانه قرآن خانه نیایش: سیدخندان، بوستان اندیشه، فرهنگ‌سرای اندیشه تلفن:۸۸۷۶۸۹۹۵

منطقه ۸: میدان هلال احمر، بوستان فدک، فرهنگ‌سرای گلستان. تلفن: ۷۷۸۴۸۸۸۸ ـ. خانه فرهنگ فدک: خیابان شهید مدنی، باغ فدک، تلفن: ۷۷۸۱۰۰۳۶-۷۷۸۱۳۰۰۲

منطقه ۱۱: میدان قزوین، بوستان رازی، فرهنگ‌سرای رازی. تلفن: ۵۵۴۰۹۴۸۷

منطقه ۱۲: خانه فرهنگ امام‌زاده یحیی (ع): نرسیده به میدان بهارستان، بوستان شهید مصطفی خمینی تلفن: ۳۳۷۸۱۷۰۱

منطقه ۱۳: میدان شهدا، خیابان هفده شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام. تلفن: ۳۳۳۰۲۵۹۲

منطقه ۱۵: خیابان خاوران، فرهنگ‌سرای خاوران، تلفن: ۳۳۰۱۵۴۲۰

منطقه ۱۹: خانی آبادنو، بلوار میلاد، خیابان شهرداری، بوستان ۲۲ بهمن، خانه فرهنگ تلاش. تلفن: ۵۵۵۱۱۱۲۵ ـ. فرهنگ‌سرای مهر: میدان بهمن، بزرگراه شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت: ۵۵۰۳۵۶۰۰

منطقه ۲۲: فرهنگ‌سرای تهران، انتهای بزرگراه حکیم غرب سه راه دهکده المپیک خیابان ساحل بوستان باغ نو. تلفن:۴۴۱۶۱۱۱۹

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز 98 کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه

شهردار منطقه ۲۱ از احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳ و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پوریافر گفت: عملیات نصب، مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی در راستای تأمین رفاه حال شهروندان و به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان و بازپیرایی و افزایش بهداشت عمومی از ابتدای سال جاری در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی افزود: احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های گلها، لاله، عبیدی، گلزار، یاس که در جهت رفاه حال شهروندان از اقدامات سال ۱۴۰۳ برشمرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر موارد فوق، در بوستان سطح منطقه، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی مرمت و بهسازی خواهد شد که شامل (تعمیر و تعویض شیرآلات داخلی و روشویی، تعبیه لوله‌کشی آب سرد و گرم، تعویض آیینه‌های مستهلک، رفع نواقص سیستم‌های روشنایی، تعمیر و تعویض سیستم‌های تهویه، تعویض درب‌های مستهلک و فرسوده، بازسازی نما‌های داخلی و خارجی و ...) است.

پوریافر در این رابطه بیان کرد: با توجه به لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان و طرح رفع فوری نواقص و ایرادات و نیز ایمن‌سازی مخازن ژئوممبران، ۵ مخزن در بوستان‌های استقلال، سروناز، طبیعت، حضرت خدیجه، زیتون در دستور کار این معاونت در سال ۱۴۰۳ قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: مواردی از قبیل: نظافت، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، شارژ مخازن مایع دستشویی و .. به‌طور مستمر و روزانه و با هدف رضایتمندی شهروندان توسط عوامل اجرایی این اداره انجام می‌شود.

پوریافر یادآور شد؛ مرمت و بازسازی ۵ آبنما در بوستان‌های سطح منطقه و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در موتوری سنگین و جنگل کاری دستواره از اقدامات اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست در سال ۱۴۰۳ برشمرد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • فرهنگ ما_ فرهنگ عبور از خیابان