Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@17:45:19 GMT

برق ۷۸ روستای لرستان هنوز وصل نشده

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۱۸۲

محمودرضا حقی‌فام، سخنگوی صنعت برق، در خصوص برآورد خسارت اولیه سیل اظهار کرد: همچنان بررسی‌ها برای میزان خسارت ادامه دارد، اما شرکت توانیر در همان ساعات اولیه سیل در استان‌های گلستان و مازندران اعتباری را اختصاص داد تا تأمین برق مشترکان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی همچنین درباره وضعیت تأمین برق مناطق سیل‌زده تاکید کرد: در حال حاضر تنها در منطقه کوهرنگ و چگینی در استان لرستان که یک منطقه کوهستانی است و حدود ۷۸ روستا در آن وجود دارد، با مشکل بی‌برقی مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقی فام افزود: با توجه به اینکه کل این منطقه را سیل دربر گرفته و هیچ‌گونه دسترسی به شبکه نداریم، احتمالاً برق‌دار کردن این منطقه به زمان بیشتری نیاز دارد، اما تلاش ما این است که با ایجاد تمهیداتی روند انجام کار را سریع‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه در برخی از نقاط به دلیل از بین رفتن پایه‌ها، شبکه قطع شده و تا زمانی که سطح سیلاب پایین نیاید امکان برق‌دار کردن این مناطق وجود ندارد، اعلام کرد: با اقدامات صورت گرفته تقریباً مشکل تأمین برق در استان گلستان به طور کامل برطرف شده است و در استان مازندران نیز در همان ساعات اولیه برق مناطق سیل‌زده وصل شد.

سخنگوی صنعت برق در رابطه با وضعیت برق شیراز گفت: در این بخش با مشکل جدی مواجه نبودیم و تنها برای ایجاد امنیت و جلوگیری از برق‌گرفتگی، برق دروازه قرآن را قطع کردیم و پس از پایین آمدن آب، برق آن منطقه به‌طور کامل وارد مدار شد و مشکل خاصی به‌وجود نیامد.

به گفته وی، با توجه به اینکه در تهران و استان البرز بارندگی‌های شدیدی را شاهد بودیم، اکیپ‌های عملیاتی ما در حالت آماده باش قرار گرفتند و در حال حاضر هیچ‌گونه مشکل حادی در شبکه وجود ندارد و صنعت برق کشور نیز برای هرگونه اتفاقی آماده است.

به گفته؛ فرهام کرکانی، مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب، بر اساس برآورد‌های اولیه صورت گرفته، میزان خسارت در استان گلستان به تأسیسات آبی ۲۶ میلیارد تومان و در استان مازندران در بخش شهری ۳۰ میلیارد تومان و در بخش روستایی ۹ میلیارد تومان بوده است.

بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب که در روز‌های پایانی سال گذشته مناطق شمالی ایران را درگیر خود کرده بود، با شروع سال ۱۳۹۸ به تدریج سایر مناطق کشور را در بر گرفت و سبب بروز خسارت‌های فراوانی شد.

منبع: ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲۶۷ پروژه در مناطق در قالب پویش امیدوافتخار

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری در قالب پویش‌های امید و افتخار گفت: تاکنون در قالب این پویش، ۱۲۶۷ پروژه در سطح مناطق با اعتبار ۱۰.۵ همت به بهره‌برداری رسیده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس شعبانی؛ معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهری شهرداری منطقه 15 که در قالب صد و نوزدهمین پویش «امید و افتخار» برگزار شد، اظهار کرد: منطقه 15 یکی از مناطق بالای جدول در رده‌بندی مناطق 22‌گانه و جزو مناطقی است که خدمت روزافزونی نسبت به سنوات گذشته به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بودجه مناطق شهر تهران از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری (سال 1400) تاکنون تقریبا 5 برابر شده است، افزود: امسال نیز به همت شورای شهر تهران، بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان در سطح مناطق پروژه اجرایی شده است. به این ترتیب مدیریت شهری همت خود را برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان تهرانی جذب کرده است.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، تصریح کرد: 480 هزار تن آسفالت در سال 1400 در سطح مناطق 22‌گانه تهران توزیع شده بود این در حالی است که در سال گذشته تنها در منطقه 15، 101 هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است و در سطح کل مناطق نیز یک میلیون و 600 هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

شعبانی با بیان اینکه این اقدامات نشان می‌دهد در شهر تهران جای کار بسیار وجود دارد و با توجه به اینکه بودجه ما نسبت به سال گذشته 2.5 برابر شده باید در سطح مناطق 10 برابر خدمت افزایش پیدا کند، گفت: امروز تنها در سطح منطقه 15، 150 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد در حالی که تاکنون در قالب پویش‌های امید و افتخار 1267 پروژه در سطح مناطق با اعتبار 10.5 همت به بهره‌برداری رسیده است. امروز مناطق 22‌گانه تهران بالاترین پیشرفت فیزیکی به لحاظ کار اجرایی را تجربه می‌کند.

بهره‌برداری از 150 پروژه در منطقه 15 با اعتبار 824 میلیاردی

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در پروژه‌های طرح «من شهردارم» 1088 پروژه از طریق رای مردم اجرایی شده است، گفت: از این تعداد پروژه تنها 9 پروژه که با مشکل تملکی مواجه بود به صورت کامل اجرایی نشده و مابقی پروژه‌ها تحویل شهروندان تهرانی شده است. قطعا شأن مردم تهران بالاتر از این حجم از خدمت است و باید ارائه خدمات به آنها به گونه‌ای افزایش پیدا کند که همراه با جلب رضایت آنها باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل آب روستای ریکای مهران مرتفع شد
  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • بهره‌برداری از ۱۲۶۷ پروژه در مناطق در قالب پویش امیدوافتخار
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • تصاویری از گشت و گذار پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان