Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:53:00 GMT

100 واحد مسکونی در الیگودرز تخریب شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۴۸۵

100 واحد مسکونی در الیگودرز تخریب شد

حمید کشکولی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کلیه وسایل مورد نیاز اولیه بین خانواده های آسیب دیده توزیع شده و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: راه روستایی 300 روستای الیگودرز در بخش زز و ماهرو، ذلقی و دهستان فرسش قطع می باشد که برای بازگشایی محورها که بر اثر بارش برف و دانش رانش زمین بوده عوامل راهداری درحال تلاش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار الیگودرزی بیان کرد: 10 روستای بخش ززوماهرو در محاصره کامل آب قرار دارند و در وضعیت بحرانی قرار دارند.
کشکولی اضافه کرد: در بخش زز و ماهرو راهها بین روستاهای اطراف و مرکز بخش نیز قطع هستند.
وی با بیان اینکه بارش برف خسارات زیادی به بخش کشاورزی شهرستان وارد کرد، ادامه داد: به راههای بین مزارع، باغات و زمین های زراعی و تعدادی از دامهای الیگودرز نیز آسیب وارد شده است.
فرماندار الیگودرز گفت: براثر سیل و طغیان رودخانه ها 100 تن حوضچه پرورش ماهی درالیگودرز نابود شده است.
کشکولی افزود: سد حوضیان که در بالا دست شهرستان قرار دارد هیچ مشکلی و خطری برای مردم شهر الیگودرز ندارد و حجم بالایی از ظرفیت این سد هنوز خالی از آب است.
وی با بیان اینکه در صورت بروز حادثه تمامی تدابیر اتخاذ شده است، اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران الیگودرز و بخش ها تشکیل و همه مدیران و کلیه امکانات بسیج هستند و هیچ مدیری نباید در موقع بحران حوزه شهرستان را ترک کند.
وی همچنین گفت: جهاد کشاورزی در حال جمع آوری آمار خسارت وارد شده به بخش کشاورزی و دامداری است و آمار نهایی اعلام می شود.
فرماندار الیگودرز با هشدار به مسافران و روستائیان گفت: مردم تحت هیچ شرایطی کنار رودخانه ها تردد نکنند و اگر منازل مسکونی دچار خسارات هستند بخشداران و دهیاران سریع به ستاد بحران اطلاع دهند و مردم روستاها و عشایر را از خطرات سیل مطلع کنند.
به گزارش ایرنا درجریان بارش برف شب گذشته بسیاری از راه های روستایی الیگودرز نیزمسدود شده است که از جمله این دهها گردنه کله بادوش،محور گردنه فرسش و جاده های بخش ذلقی میباشند.
الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد و دارای پنج بخش ،چهار مرکز شهر و بیش از 400 روستای کوچک و بزرگ است .
7279/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف بخش کشاورزی خانواده سیل مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ عباس صفرپور درآیین تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگربا اعلام این خبر گفت: ۴۶ واحد مسکن محرومان در بخش‌های سنگر و کوچصفهان در حال احداث است که این واحد‌ها حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت ، مساحت هریک از این واحد‌های مسکونی را ۵۰مترمربع اعلام کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی با ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار به همت بسیج سازندگی، خیران و اعطای تسهیلات بانکی ساخته می‌شود. 

وی تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی در حال واگذاری به مددجویان است.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آقای سجودی ، حامد تقی زاده بعنوان فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگر معرفی شد.

دیگر خبرها

  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان