Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:17:53 GMT

سیل در ۲ منطقه یزد به راه افتاد‌

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۰۳۴

سیل در ۲ منطقه یزد به راه افتاد‌

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه هم اکنون در دو منطقه یزد سیل راه افتاده است گفت: سیل‌های راه افتاده در استان یزد به داخل شهرها راه ندارد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

هادی هادی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از یزد، با اشاره به وضعیت کنونی شهرستان‌های استان یزد در خصوص جاری شدن سیل اظهار داشت: در حال حاضر شاهد جاری شدن دو سیل در شهرستان‌های یزد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: یکی از سیل‌هایی که به راه افتاده از سمت علی آباد و نصر آباد است که به سمت تفت در حال حرکت و سپس به سمت کوه کاسه حرکت می‌کند و اگر سرازیری در این منطقه داشته باشد به سمت چرخ آب خواهد رفت و اصلا به سمت شهر یزد نمی‌رود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از سیل‌هایی که به راه افتاده از سمت کنج کوه به سمت مهریز و سپس از آنجا به ملاباشی سرازیر خواهد شد.

هادی نسب با بیان اینکه سیل‌های سرازیر شده در شهرستان‌های یزد به سمت شهرها نخواهد رفت اضافه کرد: با توجه به اینکه پیش بینی‌ها در استان یزد شده بود، به شهرستان‌های استان اعلام کردیم که تمام برنامه‌های خود را برای ایمنی هر چه بیشتر شهرها به کار بگیرند.

آمار فوتی‌ و مصدومان سیل در کشور / جزئیات وقوع سیل در 25 استان ایرانبیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی در پی بحران فراگیر سیل در کشورخسارت سیلاب به 3 پل تاریخی لرستان؛ یکی از ستون‌های کشکان فرو ریخت

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه در هیچ منطقه از استان یزد مشکل بحرانی نداریم افزود: با همکاری با پلیس راه استان به شکلی عمل کردیم که جاده‌های شهرستان‌های سیل‌خیز بسته شود تا تردد در این مناطق نداشته باشیم که مشکلی برای همشهری‌ها و هموطنانمان پیش نیاید.

وی با بیان اینکه مسافران نوروزی و مردم شهر یزد در پارک‌ها، بالاخص در شب‌ها اسکان نداشته باشند گفت: از مسافران نوروزی و یزدی‌ها درخواست داریم که در کنار رودخانه‌ها اسکان نداشته باشند و نزدیک به این مناطق نباشند تا خدایی نکرده شاهد حوادث دلخراشی در استان نباشیم.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در روستاهای انار


به گفته محسن صالحی فرماندار انار در پی بارش باران صبح امروز در ارتفاعات وروستا‌های جنوبی مسیر‌ها ورودخانه‌های فصلی پر آب شدند. 
وی گفت: باتوجه به اعلام وضعیت نارنجی توسط ستاد مدیریت بحران استان، فرماندار واعضای ستاد بحران شهرستان با حضور میدانی در سرشاخه‌های رودخانه‌های فصلی حاشیه جنبی شهرستان اجرای اقدامات پیشگیرانه را پیگیری کردند.

اعضای ستاد بحران شهرستان انار در آماده باش کامل هستند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین