Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، 6 فروردین در جلسه شورای مدیریت بحران که در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد، اظهارکرد: سپاه از دو روز پیش قرارگاه کمک‌رسانی را در استان البرز تشکیل داد.
وی با اشاره به اینکه با هماهنگی با فرماندهی سپاه گلستان اولین برآورد نیازمندی‌ها از سپاه گلستان تهیه شد، افزود: در اولین مرحله هزار تخته پتو از استان البرز به استان گلستان ارسال شد و همچنین تعدادی پمپ آب نیز تهیه شد چرا که برای تخلیه منازل از آب گرفتگی نیاز به پمپ آب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولایی با بیان اینکه سپاه استان البرز قرارگاه خود را در استان گلستان راه‌اندازی کرده است، عنوان کرد: 80 گروه جهادی برای اعزام به مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران آماده هستند که در صورت اعلام نیاز اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه تخلیه آب موضوع مهمی است، تصریح کرد: حوادث شبیه به سیل سیجان هم ممکن است در استان تکرار شود و ریزش بهمن و کوه در محور اتفاق بیفتد.
این مسئول با اشاره به اینکه برای خدمت‌رسانی در نقاط محور کرج -چالوس هشت نقطه شناسایی شده که سپاه مستقر شود، تصریح کرد: گروه‌های جهادی برای زمان حوادث آماده هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی مولایی سپاه البرز سیل اعزام گروه جهادی گلستان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی