Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری دورود گفت: ساکنان مجاور رودخانه تیره‌رود دورود هرچه سریع‌تر منازل خود را تخلیه کنند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

فریبا بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دورود در رابطه با حجم بالای آب در رودخانه تیره‌رود این شهرستان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم و ساکنان مجاور این رودخانه انجام‌شده تا هرچه سریع‌تر منازل خود را تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت جسمانی یکی از ساکنان بخش سیلاخور نامناسب گزارش شده‌ بود افزود:باتوجه به اینکه روستای کارخانه سفیدکن در محاصره آب است قایق موتوری را به این منطقه اعزام کردیم، خوشبختانه بیمار را به مرکز درمانی انتقال داده‌ بودند و در حال حاضر هیچ گونه مشکلی ندارد.

سرپرست فرمانداری دورود عنوان کرد: مدیرعامل آب منطقه‌ای اعلام کرده که حجم وسیعی از آب با دبی زیادی وارد رودخانه در شهر می‌شود که اطلاع رسانی صورت گرفت تا مردم و ساکنان مجاور رودخانه‌ها خانه‌های خود را تخلیه کنند و هم‌ اکنون در حال تخلیه هستند؛ ستاد اسکان از طریق فضای مجازی محل اسکان را اطلاع‌رسانی کرده‌ است.

استاندار خراسان شمالی: خطر شکستن بندخاکی «دربند»؛ تلاش می‌کنیم سیلاب وارد شهر سنخواست نشودمحله سعدی شیراز دچار سیلاب شد؛ گستردگی حجم سیلابورود سیلاب به مناطق شرق شیراز؛ برخی از منازل دچار آبگرفتگی شدند

وی بیان کرد: احتمال ورود سیلاب به شهرستان دورود اگر بارش‌ها به‌شدت ادامه داشته باشد بالا است، مردم باید برای پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای هوشیار باشند.

بهاری با بیان اینکه حفاظ‌های بتنی پل سری ساتی دورود برای پیشگیری از تجمع آب روی پل تخریب‌ شده گفت: به‌دلیل اینکه پل مانعی برای عبور آب نباشد جان‌پناه بتنی پل را تخریب کردیم که اگر آب احیاناً افزایش پیدا کرد از آن‌جا عبور کند.

سرپرست فرمانداری دورود خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارنظر معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای لرستان در سنوات قبل آبگیری سد مروک تا حد سرریز انجام‌شده و هم‌اکنون نیز حجم حدود 25 میلیون مترمکعب تا حد سرریز مخزن خالی است.

بهاری اظهار داشت: هیچ‌گونه مشکلی در بدنه و سایر تأسیسات سد مردک وجود ندارد و این سد در کنترل سیلاب ورودی از حوزه سد کمال صالح به‌سمت دورود عملکرد مطلوبی دارد.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام

دریافت 11 MB کد خبر 6095876

دیگر خبرها

  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان
  • خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • (ویدئو) فوران یک آتشفشان در اندونزی و تخلیه ساکنان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد