Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:33:47 GMT

800 هزار لیتر آب از معابر کاشان جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۲۴۶

800 هزار لیتر آب از معابر کاشان جمع آوری شد

به گزارش ایرنا، محمدمسعود چایچی روز سه شنبه در این زمینه اظهار کرد: برخی نقاط و معابر به دنبال بارندگی هایی که از روز گذشته در کاشان آغاز شد، دچار آبگرفتگی شده بودند که با تلاش نیروهای آتش نشانی این آب‌ها با تانکر حمل و از مناطق مسکونی به بیرون شهر انتقال یافت.
وی با اشاره به هدایت این روان آب ها به چاه‌های جذبی و رودخانه‌ها افزود: آتش نشانان کاشانی با استفاده از همه تجهیزات و امکانات در قالب یکهزار و 600 نفر- ساعت فعالیت، افزون بر 60 عملیات شامل رفع آبگرفتگی و اقدام های ایمنی برای محل‌های نشت کرده و آسیب‌دیده از شب گذشته تا کنون انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد: به منظور جمع‌آوری روان آب‌ها در کنار خودروهای آتش‌نشانی، از 10 دستگاه خودروی آبرسان شهرداری و ارتش نیز استفاده شد.
وی با اشاره به تلاش سایر مجموعه ها از جمله نیروهای داوطلب مردمی، شهرداری، هلال احمر و ناحیه مقاومت بسیج کاشان برای جلوگیری از بروز مشکلات در نتیجه حاکم شدن سامانه ای بارشی در شمال استان اصفهان عنوان کرد: تلاش ها همچنان ادامه دارد و به منظور آمادگی کامل برای رویارویی با حادثه های احتمالی، همه نیروها فراخوانده شدند.
سامانه ای بارشی که از روز دوشنبه در بیشتر نقاط استان اصفهان از جمله شهرستان های شمالی حاکم شده آبگرفتگی برخی معابر، فعال شدن مسیل ها، جاری شدن و طغیان برخی رودخانه های فصلی را نیز در پی داشته که این بارش ها در ارتفاعات به صورت برف تر بود.
با توجه به این بارش ها در منطقه بنابر تصمیم مدیریت بحران شهرستان آران و بیدگل، ورود گردشگران و مسافران به مرنجاب، سنبک، ویگل، سیازگه، چاه عروس و سایر نقاط کویری تا زمان بهبود دوباره شرایط جوی ممنوع اعلام شده است.
به گفته رییس اداره هواشناسی کاشان، میزان بارش ها در سال زراعی 113 میلیمتر می باشد که این رقم سال گذشته در این هنگام 30.6 میلیمتر و میانیگن بلند مدت شهرستان هم 95 میلیمتر بود.
8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرداری گردشگران و مسافران مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز

(تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان