Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@01:23:20 GMT

بلیت اتوبوس ها بدون کسری قانونی لغو می شوند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۳۶۹

بلیت اتوبوس ها بدون کسری قانونی لغو می شوند

فریبرز مرادی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بارش باران در بیشتر مناطق کشور، بر لزوم پرهیز هم وطنان از ترددهای غیرضروری در چنین شرایط جوی تأکید و اضافه کرد: در همین راستا به کانون انجمن صنفی شرکت ها و موسسات مسافربری ابلاغ شد که مسافران بابت لغو سفرشان تا عادی شدن وضعیت جوی استان های مقصد، جریمه ای نپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: در شرایط عادی، چنانچه مسافری قصد لغو سفر داشته باشد؛ قبل از حرکت 10 درصد و بعد از حرکت 50 درصد مبلغ بلیت کسر می شود.
طبق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از 25 اسفندماه گذشته تا چهارم فروردین ماه جاری، افزون بر 89 هزار مسافر برای سفرهای درون و برون استانی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده اند.
140 شرکت حمل و نقل مسافر استان با بیش از سه هزار دستگاه وسیله نقلیه شامل 181دستگاه اتوبوس،778دستگاه مینی بوس و یک هزار و 624 دستگاه سواری آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.
سازمان هواشناسی اعلام کرده که بیش از 20 استان در کشور درگیر سیل هستند. اداره کل هواشناسی گیلان نیز بیان کرده که طی فردا (چهارشنبه) کاهش ابر و افزایش نسبی دما پیش بینی و علاوه بر این بتدریج طی پنجشنبه، مجدداً با عبور موجی ضعیف، شرایط برای افزایش ابر و در بعضی نقاط بارندگی فراهم می شود.
7296 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اتوبوس بارش باران حمل و نقل عمومی راهداری و حمل و نقل جاده مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی