Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: پیرو تفاهمنامه فیمابین سازمان بیمه سلامت و سازمان بهزیستی و در راستای ایجاد پوشش مناسب درمانی و حمایت بیمه‌ای برای افراد مجهول الهویه جهت دریافت خدمات بستری به بیمارستان‌های دولتی- دانشگاهی ، این افراد تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند. به گزارش بلاغ، رسول ظفرمند در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این که کلیه افراد مشمول این شیوه نامه باید با ‌معرفی نامه از سوی بهزیستی به بیمارستان معرفی شوند ، افزود: افراد مجهول الهویه در قالب صندوق سایر اقشار تحت عنوان زیر صندوق مجهول الهویه تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و این ‌معرفینامه با درج تاریخ و ممهور به مهر مدیرکل یا رئیس بهزیستی شهرستان صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پوشش بیمه برای افراد مجهول الهویه صرفاً برای خدمات بستری در بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی و در قالب صدور ‌معرفینامه به میزان 90 درصد تعرفه‌های دولتی است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: مدت زمان پوشش بیمه‌ای خدمات بستری بیماران برای هر مورد بستری 3 ماه از زمان صدور اولین معرفینامه از سوی بهزیستی است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت