Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - معاون خدمات شهری شهردار قزوین گفت: برای رفع آبگرفتگی معابر در بارندگی‌های شدید، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و شهرداری تمام توان خود را در این خصوص به کار بسته است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین، سید مهدی کاظمی روز سه شنبه افزود: براساس هماهنگی‌ با سازمان هواشناسی در روزهایی که برحسب اعلام این سازمان احتمال بارندگی و وقوع آب‌گرفتگی معابر وجود دارد، تمامی دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده‌باش کامل هستند و برای رفع آبگرفتگی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین رئیس ستاد بحران شهرداری قزوین تصریح کرد: لایروبی انهار، کانال‌ها و مسیل‌ها، استقرار بیش از 550 نفر نیروی انسانی نظارتی و عملیاتی، آماده سازی و جانمایی بیش از 2 هزار شن و ماسه، بکارگیری دستگاه های لودر، بابکت و بیل مکانیکی در نقاط حادثه خیز برای مقابله با بارندگی و آب‌گرفتگی سطح شهر را از جمله اقدامات شهرداری در راستای پیشگیری از سیلاب در قزوین است.
کاظمی خاطرنشان کرد: با همکاری مناطق سه گانه شهرداری و سازمان مدیریت پسماند، رفع موانع و نواقص در کانال‌ها، جوی‌ها و مسیر‌ها همچنان در حال پیگیری است.پ
هم اکنون به دلیل بارش باران برخی معابر و خیابان های شهر قزوین دچار آبگرفتگی شده اند.

**آماده باش نیروهای عملیاتی و ستادی آتش نشانی قزوین
مجتبی منتظری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین نیز از آماده باش تمامی نیروهای ستادی و عملیاتی این سازمان تا پایداری وضعیت جوی هوا خبر داد.
مجتبی منتظری افزود: تمامی نیرو‌های ستادی و عملیاتی این سازمان به منظور مقابله با سیل و اتفاقات ناشی از بارندگی‌های اخیر در قزوین درحالت آماده باش هستند.
وی اظهار کرد: سازمان آتش نشانی با تمام تجهیزات و نیرو‌های عملیاتی 8 ایستگاه آماده خدمت رسانی و مقابله با هر گونه حادثه در پی بارندگی‌های اخیر در استان قزوین و سایر استانها است.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت شهري آبگرفتگي مديريت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد با خودروی سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد، مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب تصریح کرد: این فرد زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیات امدادی و آتش‌نشانی پس از رهایی به گلشن‌زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر