Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با وجود بارش باران و برف در جاده‎های استان کرمانشاه تمامی راه‎ها باز و تردد در جریان است. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه بارش باران و برف تمام مناطق و گردنه‎ها را در برگرفته است، اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی که از روزهای گذشته وارد استان شده سبب لغزندگی جاده‎ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تخریب پل مسیر ازگله به سرپل‌ذهاب، افزود: تنها راه مسدود شده ناشی از سیل اخیر با تلاش راهداری بازگشایی و از بامداد امروز تردد در مسیر ازگله به سرپل‌ذهاب جریان دارد و با بازگشایی محور یاد شده تمامی راه‎های جاده‎ای استان باز است.

وی از لغزنده بودن سطح معابر در جاده‎های استان کرمانشاه خبرداد و گفت: با توجه به آغاز موج دوم بارندگی، به مردم توصیه می‌شود از تردد جاده‎ای خودداری و در صورت مسافرت، همشهریان برای تردد در جاده‎ها زنجیرچرخ و تحهیزات ایمنی را با خود همراه داشته باشند.

جاده کرج- چالوس مسدود شد/ هشدار انجام سفرهای غیرضروریجاده‌های لرستان به شدت لغزنده؛ از توقف در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خودداری شود2 جاده در خراسان رضوی به دلیل سیلاب مسدود شد

حیدری با بیان اینکه 105 تیم پلیس راه در محورهای مواصلاتی و گردنه‎های برف‎گیر استان کرمانشاه مستقر هستند، بیان کرد: تمامی راه‎های اصلی و فرعی استان کرمانشاه باز است و تردد در آن جریان دارد، اما به دلیل لغزنده بودن جاده‎ها همشهریان از مسافرتهای غیرضروری اجتناب کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با توصیه به رانندگان به‎هنگام تردد در جاده‎های بارانی و گردنه‎های برفگیر استان اظهار کرد: رعایت فاصله طولی، روشن کردن چراغ ماشین در طول روز و هنگام بارش برف و باران و همراه داشتن زنجیر چرخ از جمله اقدامات ضروری در هنگام مسافرت است.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد

ملک‌زاده مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.
 وی  افزود: مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محور‌هایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: با وجود بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان  باز و به صورت روان در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در ایلام
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد