Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه‌شنبه فرماندار نهاوند به همراه مدیران عضو ستاد بحران شهرستان نهاوند از محورهای مواصلاتی نهاوند-بروجرد، نهاوند-نورآباد، نهاوند-کرمانشاه و نهاوند-آورزمان در راستای بررسی وضعیت امدادرسانی دستگاه امدادی بازدید کردند.

مراد ناصری در حاشیه این بازدید با تأکید بر اینکه خوشبختانه در شهرستان نهاوند با هماهنگی‌های صورت گرفته و تأکیدات استاندار محترم عادی است و مشکل بحرانی وجود ندارد، گفت: در جلسه شب گذشته با توجه به امکان‌سنجی‌های صورت گرفته تقسیم‌کار بین دستگاهی برای همه اعضای ستاد بحران انجام‌شده که خوشبختانه هر یک از اعضا در حال انجام وظایف خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال با توجه به برخی مشکلات موجود با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در راستای رفع کمبودها ارتباط تلفنی داشتیم که ایشان نیز قول مساعد در این خصوص دادند اما به‌صورت کلی تا به این لحظه ۹ اکیپ عملیاتی وامدادی در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند خصوصاً محور نهاوند-نورآباد، نهاوند-آورزمان و نهاوند-فیروزان با تمام امکانات و توان مستقرشده و آماده خدمات‌رسانی در مواقع اضطرار هستند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه این تیم‌های متشکل از عوامل هلال‌احمر، راهداری، پلیس‌راه و اورژانس هستند، گفت: در پی بارش برفی که ساعتی قبل در شهرستان آغاز شد متأسفانه تعداد ۳۰ دستگاه خودروی سبک در محور نهاوند نورآباد به علت شدت بارش از توقف بازایستادند و درراه ماندند.

وی ادامه داد: با ورود به‌موقع دستگاه‌های امدادی این خودروها از برف رهاشدند و سرنشینان آن‌ها نیز در حسینیه روستای وراینه از توابع بخش مرکزی اسکان داده شدند.

ناصری افزود: برای اسکان اضطراری درراه ماندگان احتمالی در ایام برفی و اضطرار ۳ مکان از سوی پایگاه‌های داوطلب روستایی وراینه، قلعه قباد و بره فراخ در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ بسته تغذیه برای درراه ماندگان احتمالی تهیه‌شده است، گفت: درمجموع همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی پای‌کار هستند اما از شهروندان انتظار داریم با توجه به کوهستانی بودن برخی محورهای شهرستان نهاوند و اینکه در حال حاضر در برخی اوقات شاهد بارش برف شدید در محور نهاوند-نورآباد و نهاوند آورزمان هستیم همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را در خودرو از واجبات سفر بدانند چراکه تردد از این محورها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

فرماندار نهاوند گفت: شهرستان نهاوند با تمام توان و امکانات آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است و در این راستا نیز ۹ مرکز اقامتی در سطح شهر و چندین مکان عمومی ویژه مواقع بحران در نظر گرفته‌شده است.

کد خبر 4576118

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند فرماندار نهاوند ستاد بحران ایران بارش برف سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی روز شنبه، از شلوغی محورهای استان از بعدازظهر امروز خبر داد و از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی جاده‌ها بیشتر احتیاط کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالحسین زارع امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای استان گفت: به جز سه شهرستان غربی استان، تقریباً در تمامی محورهای استان بارندگی داریم.

وی با اشاره به لغزنده بودن محورهای استان، از رانندگان خواست تا بیش از هر زمان دیگر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه بارندگی‌های اخیر تاکنون حادثه مهم جاده‌ای نداشته و تصادف زنجیره‌ای هم گزارش نشده است.

وی در ادامه به تعطیلات پایان هفته اشاره و تصریح کرد: با توجه به تعطیلی روز شنبه پیش بینی می‌شود از امروز بعدازظهر شاهد شروع موج سفرها باشیم که تا بعدازظهر روز شنبه ادامه خواهد داشت.

زارع افزود: با توجه به تجارب گذشته، عمده محورهای پرترافیک ما در این تعطیلات، محورهای منتهی به اورامانات و تفرجگاه‌های استان و نیز محورهای منتهی به آرامستان ها خواهد بود.

وی گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها تا فردا، در شرایط لغزندگی و شلوغی محورها، رعایت قوانین بویژه رعایت سرعت مطمئنه بیش از پیش اهمیت می‌یابد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: همچنین در این شرایط رعایت فاصله طولی و خودداری از سبقت غیرمجاز اهمیت دوچندان می‌یابد.

زارع گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ تیمی گشتی محورهای استان را تحت رصد دارند و در کنار آنها بیش از ۱۰۰ دوربین ثابت و سیار تخلفات جاده‌ای را ثبت می‌کنند.

کد خبر 750100

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی