Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:40:15 GMT

سومین مرحله کمک های مردمی گیلان به گلستان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۷۶۹

سومین مرحله کمک های مردمی گیلان به گلستان ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری در حاشیه ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده استان گلستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از شروع وقوع سیل در استان‌های همجوار گلستان و مازندران به دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران استان گیلان ابلاغ شد تا آمادگی خود برای ارسال کمک‌ها اعم از مردمی و لجستیک را به همتایان خود در این دو استان اعلام کنند، اظهار کرد: ما نیز با مسئولان ارشد اجرایی دو استان تماس گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مسئولان استان‌های گلستان و مازندران خواسته شد تا موارد مورد نیاز خود از غذایی و زیستی و همچنین ماشین آلات و تجهیزات همانند بالگرد، قایق، ماشین‌های سنگین و سبک، نیروی انسانی و امدادی مورد نیاز خود را اعلام کنند،

استاندار گیلان گفت: بعد از اعلام این دو استان ۲ مرحله کمک‌های مردمی در مجموع حدود ۲۰ تن به استان گلستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز سومین مرحله کمک‌های مردمی از استان گیلان به وزن حدود ۱۰۰ تن به ارزش یک میلیارد تومان شامل مواد غذایی و اقامت موقت به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد، بیان کرد: سه اکیپ پزشکی و امدادی نیز درخواست شده بود که امروز همراه این کمک‌های مردمی اعزام شدند.

سالاری با اشاره به بارندگی در استان گیلان، تصریح کرد: ضمن حفظ آمادگی دستگاه‌ها در داخل استان برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی بخشی از کمک‌های مورد نیاز به استان گلستان و مازندران در حوزه تجهیزات و امکانات اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در نشستی، مسئولان استان آمادگی خود را برای تأمین لوازم مورد نیاز زندگی حدود ۱۰۰۰ خانوار مناطق زلزله استان گلستان اعلام کردند، افزود: تلاش می‌شود تا این لوازم در کوتاه‌ترین زمان تهیه و بعد از برگشت این مناطق به شرایط عادی ارسال شود.

کد خبر 4576136

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی سالاری کمکهای مردمی مناطق سیل زده کشور استانداری گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود

اسطوره منچستریونایتد پس از ۱۷ سال، دوباره پدر فرزندی تازه از راه رسیده خواهد شد. 

رایان گیگز، ستاره سابق ولز و منچستریونایتد، در سن ۵۰ سالگی و با شریک زندگی‌اش زارا چارلز، برای سومین بار پدر خواهد شد. گفته می‌شود او و معشوقه ۳۶ ساله‌اش، منتظر به دنیا آمدن فرزندشان در اواخر سال جاری هستند.

طرفداری | به گزارش ولز آنلاین، دوستان این زوج گفته‌اند که آن‌ها از این خبر بسیار هیجان‌زده هستند و مشتاقانه در انتظار تولد فرزندشان به سر می‌برند. هافبک سابق تیم ملی ولز، دو فرزند از همسر سابق خود، استیسی کوک، دارد: لیبی ۱۹ ساله و زک ۱۷ ساله که در حال حاضر در آکادمی باشگاه شفیلد یونایتد عضویت دارد.

زارا که یک مدل است، از سال ۲۰۲۱ با گیگز، در رابطه بوده است و در طول دادگاه او به اتهام تعرض به شریک سابقش، کیت گریویل، در کنار او حضور داشت. گیگز اتهامات مربوط به رفتار اجباری علیه معشوقه سابق خود را در طول یک دوره سه ساله رد نمود و همچنین هرگونه تعرض به خانم گریویل و خواهرش، اِما، در سال ۲۰۲۰ را تکذیب کرد.

پس از این‌که جلسه اولیه در سال ۲۰۲۲ با عدم توافق هیئت منصفه به پایان رسید، قرار بود گیگز در جولای ۲۰۲۳ برای بار دوم محاکمه شود. اما پس از این‌که مدعیان هیچ مدرکی ارائه نکردند و پرونده را پس گرفتند، او از این اتهامات تبرئه شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود