Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@21:52:39 GMT

سقوط جوان ۲۰ ساله از کوه صفه

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۴۹۱۶

سقوط جوان ۲۰ ساله از کوه صفه

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و ۴۵۰ چادر در ۱۵ ورزشگاه و یک حسینیه شهر توسط نیرو‌های آتش نشانی در شب گذشته پخش شد.

وی افزود: در ۱۲ نقطه سطح شهر نیرو‌های خود را مستقر کرده‌ایم و سه خودرو غواصی به همراه شش غواص نیز آماده کمک رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه گروه امداد و نجات آتش نشانی در کوه صفه مستقر شده که تاکنون دو نفر را در بالای کوه نجات دادند، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن پسر جوانی که بین ۲۰ تا ۲۳ سال سن داشت از بالای کوه سقوط کرده بود که گروه امداد و نجات کوهستان با وجود شرایط سخت عملیات و ناپایداری جوی، او را به پایین کوه منتقل کردند.

وی درباره وضعیت فعلی این فرد توضیح داد: این پسر جوان هم‌اکنون با وجود آنکه ضربان قلب دارد، اما سطح هوشیاری پایینی را تجربه می‌کند.

گلابی یادآور شد: به تمام خانواده‌ها توصیه می‌کنم هنگام بارندگی به هیچ وجه به کوه‌ها صعود نکنند، زیرا احتمال لغزندگی و خارج شدن سنگ از زیر پای آن‌ها وجود دارد. 

  انتهای پیام/م    سقوط جوان ۲۰ ساله از کوه صفه اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از امدادرسانی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت به فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن منطقه دراز کش خبرداد.

دکتر غلامعلی فخاری گفت: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد که گروه ملیاتی پایگاه امداد و نجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

 فخاری افزود: نجاتگران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر