Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:04:04 GMT

ترانزیت چوب نراد از بندرنوشهر به کشور عراق

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۰۲۶

ترانزیت چوب نراد از بندرنوشهر به کشور عراق

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن پورمقدم مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر با اشاره به فعالیت‌های بندر نوشهر در ترانزیت کالا، گفت: یک سال گذشته از این بندر ترانزیت چوب نراد به میزان ۸۸ مترمکعب از کشور مبدا روسیه به کشور مقصد عراق انجام شد.

وی افزود: در بخش واردات پس از تست آزمایشگاهی و صدور مجوز تخلیه انواع چوب به میزان ۱۳۲ هزار و ۴۱۰ مترمکعب شامل چوب جنگلی راش و غان به میزان ۶۷۵ مترمکعب و چوب نراد به میزان ۱۳۱ هزار و ۷۳۵ مترمکعب از این بندر ترخیص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر به صادرات ۷ هزارتنی محصولات کشاورزی از بندر نوشهر به خارج کشور اشاره کرد و گفت: محصولات گیاهی و کشاورزی شامل ۶ هزار و ۸۲۴ تن کیوی، ۵۲۰ تن خرما و ۱۸ تن چای خشک و همچنین تعداد ۱۷۷ هزار و ۹۵۹ گلدان گل و گیاهان زینتی از این بندر صادر شد.

حسن پورمقدم افزود: محصولات کشاورزی در بخش صادرات پس از بازدید و صدور گواهی بهداشتی از بندر نوشهر صادر شد.

وی گفت: در بخش واردات پس از تست آزمایشگاهی و صدور مجوز تخلیه، محموله به وزن ۲۸ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۵۸ تن ترخیص شد.

وی افزود: این محصولات شامل گندم خوراکی به میزان ۲۵ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۵۹۸ تن، یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۴۳۴ تن ذرت دامی، دو میلیون و ۴۰۹ هزار و ۱۲۶ تن جو دامی بوده است.

انتهای پیام/آ

چوب نراد از بندر نوشهر تزانزیت  شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی درباره توسعه صنعت فضایی در کشور نوشت: «توسعه کاربرد‌های صنعت فضایی جز محور‌های مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

 در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است