Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معتادان و کارتن‌خواب‌هایی که در اطراف روددره‌ حضور داشتند جمع آوری و به گرمخانه‌ها ارجاع داده شدند تا دچار آسیب و حادثه نشوند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،پیرو دستور ویژه شهردار تهران و به منظور پایش مسیل و روددره‌ها، کارگروهی ویژه در شهرداری منطقه ۲ تشکیل و از روز گذشته تمامی مرخصی‌ها لغو و با راه‌اندازی تیم‌های مختلف، نسبت به رصد و پایش مسیل‌ها و دو روددره‌ فرحزاد و اوین- درکه اقدامات لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتادان و کارتن‌خواب‌هایی که در اطراف روددره‌ حضور داشتند جمع آوری و به گرمخانه‌ها ارجاع داده شدند تا دچار آسیب و حادثه نشوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دره فرحزاد کارتن خواب ها سیل گرمخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت

صاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، تصاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد. این حادثه تلفات جانی نداشت.

کد خبر 750179

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت