Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:30:30 GMT

تردد در محور میمند شهربابک به کندی انجام می شود

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۴۱۴

تردد در محور میمند شهربابک به کندی انجام می شود

کرمان - ایرنا - فرماندار شهربابک با اشاره به بارش باران از روز گذشته در این شهرستان گفت: بارش باران و آبگرفتگی موجب کندی عبور و مرور در محور میمند به شهربابک شده است.

علیرضا اسدی روز سه شنبه در حاشیه ایجاد سهولت تردد در محور میمند شهربابک افزود: نیروهای راهداری در حال تسهیل عبور و مرور در محور میمند به شهربابک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از شهروندان و مسافران نوروزی خواست در صورت امکان امروز از سفر به میمند خوداری کنند و یا در صورت لزوم در این محور با احتیاط حرکت کنند.
فرماندار شهربابک با اشاره به آبگرفتگی برخی معابر شهری در شهربابک تصریح کرد: اکیپ های امداد و نجات در حال گشت زنی در سطح شهر شهربابک هستند.
روستای صخره و باستانی میمند از توابع بخش مرکزی شهرستان شهربابک است.
این روستا در 30 کیلومتری شهربابک قرار دارد.
منظر فرهنگی روستای تاریخی میمند شهربابک بخاطر خانه ‌های دستکند در دل کوه در تیرماه 94 به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده است.
3029

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث بارش باران ميمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،آخوندی با اشاره به اینکه محور خوسف _ قلعه زری به دلیل بارندگی دچار آبگرفتگی شدید و از بین رفتن حاشیه محور شده است گفت: رانندگان از تردد در این محور خودداری کنند.

وی افزود: آبگرفتگی منازل روستایی، تخریب محور‌های عشایری و روستایی و آسیب به قنوات در بسیاری از شهرستان‌های استان رخ داده و امدادرسانی به برخی روستا‌ها به دلیل انسداد مسیر دسترسی، تافروکش کردن سیلاب ممکن نیست.

دیگر خبرها

  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • (تصاویر) برداشت گل محمدی در میمند فارس
  • چالوس یک طرفه شد
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد