Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:39:58 GMT

درمان مصدومان حادثه سیل شیراز رایگان است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۵۸۹

درمان مصدومان حادثه سیل شیراز رایگان است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در عیادت از مصدومان حادثه سیل شیراز، گفت: روند درمان مصدومان در بیمارستان‌های شیراز به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از شیراز، صبح امروز سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتفاق بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز وجمعی از پزشکان و مقامات استانی از بیمارستان‌های شهید رجایی و نمازی شیراز بازدید و دستورات لازم را برای روند درمان مصدومان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به حادثه دیدگان اظهار داشت: روند درمان مصدومان حادثه از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مناسب و به موقع بوده و باید اذعان کرد حادثه دیدگان به‌غیراز اینکه عزیزان خود را ازدست‌داده، خسارت مالی نیز داشته‌اند که باید هر چه سریع‌تر به آنان رسیدگی شود.

مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نحوه رسیدگی به مصدومان در بیمارستان های شیراز تقدیر کرد و افزود: بسیاری از مصدومان در همان ساعات ابتدایی مراجعه با دریافت خدمات درمان از بیمارستان مرخص شدند که این مساله نشان از آمادگی کامل کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این حادثه بوده است.

نمکی همچنین گفت: روند درمان مصدومان در بیمارستان‌های شیراز به‌صورت رایگان انجام خواهد شد و پس از مرخص شدن نیز، اقدامات توان‌بخشی برای آنان در نظر گرفته‌شده است.

لازم به ذکر است بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 110 نفر در حادثه سیل مصدوم شده بودند که در حال حاضر 41 نفر در 3 بیمارستان، شهید فقیهی، نمازی و شهید رجایی بستری هستند و بقیه نیز پس از مداوا از بیمارستان‌های مذکور ترخیص شده‌اند.

110مصدوم مذکور از 4بیمارستان شهید رجایی، شهید دستغیب، نمازی و شهید رجایی خدمات درمانی دریافت کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعید نمکی وزیر بهداشت شیراز سیل مصدومان درمان رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟