Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@10:51:34 GMT

آغاز اردوی تیم های ملی کاراته بانوان کشور در رشت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۸۴۶

آغاز اردوی تیم های ملی کاراته بانوان کشور در رشت

مدیر اجرایی هیات کاراته گیلان روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردو در رده های سنی نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان در رشت آغاز شده و زبده ترین کاراته کاران این رده سنی از استان های مختلف کشور حضور دارند که در محل آکادمی کاراته گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت زیر نظر مربیان خود تمرین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید عزیزی ادمه داد: معصومه محسنیان ، سوده خلیلی ، مبینا حیدری ، لیلا برجعلی ، سارا بهمنیار ، فاطمه سعادتی ، زهرا علیزاده ، آتوسا گلشادنژاد ، نسترن عابدی ، ملیکا احدی ، شقایق واحدی ، شبنم واحدی ، حمیده عباسعلی ، طراوت خاکسار و شیما آل سعدی نفرات حاضر در اردوی تیم های ملی کاراته رده های سنی بانوان کشور هستند.
وی بیان کرد: همچنین سمانه خوش قدم ، فاطمه قاسمی ، لاله صمدی و شیما عیوضی به عنوان مربیان و سرمربیان تیم های ملی کاراته رده های سنی بانوان کشور در این اردو حضور دارند که کاراته کاران زیر نظر آنان تمرین می کنند.
اردوی آمادگی تیم های ملی کاراته رده های سنی بانوان کشور تا 11 فروردین ماه جاری در رشت ادامه خواهد یافت تا ملی پوشان شرایط آمادگی مناسبی داشته باشند و در رقابت های قهرمانی کاراته آسیا که اوایل اردیبهشت ماه سال جاری در مالزی برگزار می شود، حضور یابند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان های مختلف کشور تیم های ملی زهرا مالزی کاراته 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!