Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: به مراجع قضایی و دادستان گفته‌ام با عوامل که با نشر خبر دروغ و کذب به دنبال بزرگنمایی مشکلات مناطق سیل‌زده هستند، برخورد قانونی شود تا آرامش عمومی و روانی خسارت دیدگان تامین شود.

 عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه با علما و معتمدین اهل سنت و شیعه گلستان، اظهار کرد: این استان سابقه چندین باره در وقوع سیلاب دارد که تمرکز کارشناسانه برای تهیه طرح های جامع مدیریت این پدیده طبیعی می تواند منجر به پایان بروز این حوادث و بهره برداری کامل از باران های شدید به سود توسعه استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور گفت: تهیه طرح جامع مدیریت سیلاب برای استان سیل خیز گلستان با هدف کاهش خسارت های ناشی از بارش های شدید و به راه افتادن جریان سیل ضروری است.
وی بیان کرد: در حادثه اخیر اگر سد نرماب در شرق گلستان به تکمیل و بهره برداری می رسید، می توانست مانع به راه افتادن جریان آب در رودخانه ها و وقوع سیل شود.
وزیر کشور در ادامه گفت: یکی از مهمترین موارد ضروری در رسیدگی به مناطق سیل زده گلستان، لایروبی گرگانرود در مسیر انتهایی و نزدیک به دریای خزر است که اجرای این طرح برای تخلیه سریع تر به نیروهای ارتش و سپاه واگذار شد.
رحمانی فضلی ادامه داد: جبران خسارت های سیل گلستان، یکی از نکات مهم و مورد توجه دولت است که در این راه، سازمان مدیریت بحران کشور موظف شده در مدت ۱۰ روز این خسارت‌ها را ارزیابی و به وزارت کشور ارائه کند.
وی همچنین از برخی بدرفتاری ها در فضای مجازی نسبت به عملکرد دولت در سیل گلستان گلایه کرد و گفت: برخی افراد در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال عقده‌گشایی سیاسی هستند و از هر فرصتی حتی نمایش رنج مردم برای جذب آرای بیشتر در صندوق های انتخابات دریغ نمی کنند.
وزیر کشور بیان کرد: نباید داغ مردم با تکرار و بازنشر تصاویر تلخ این گونه حوادث تازه شده و آن ها را ناامید کرد چرا که با روضه خوانی و سیاه‌نمایی، مشکل کشور برطرف نمی شود.
رحمانی فضلی افزود: مدیریت خسارت روحی و روانی، عنصر مهم مدیریت بحران های طبیعی و بلایای مانند سیل و زلزله است که نباید از آن غفلت کرد.
وی گفت: به مراجع قضایی و دادستان گفته‌ام با عوامل که با نشر خبر دروغ و کذب به دنبال بزرگنمایی مشکلات مناطق سیل‌زده هستند، برخورد قانونی شود تا آرامش عمومی و روانی خسارت دیدگان تامین شود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DCf برچسب ها: رحمانی فضلی ، بازارنیوز برخورد با شایعه سازان ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رحمانی فضلی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پیش نویس قانون مربوط به تغییر کاربری اراضی تدوین شد
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکل استان‌های دارای نرخ بیکاری بالا
  • دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است